سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری؛

حضور بسيجيان نخبه و دانشگاهي در كارگروه هاي بخش كارگري

در حال حاضر در شش کارگروه جمعی از بسیجیان نخبه و دانشگاهی حضور دارند و در حوزه های اقتصادی به خصوص در بخش کار گری فعالیتها واقدامات ارزشمندی انجام شده است

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  صندوق بازنشستگی کشوری ، ایراندخت عطاریان رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری کشور همزمان با گرامیداشت سالروز بسیج و در حاشیه مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه گفت : بسیج در طول حیات انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی ، علمی و ورزشی با روحیه جهادی و تبعیت از فرامین حکیمانه و راهگشای مقام عظمای ولایت در دفاع از آرمان ها وارزشهای انقلاب و پیشرفت و توسعه آبادانی کشور منشاء خدمات و برکات فراوانی بوده است .

. وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی به ویژه در بخش های کارگری وکارمندی بسیجیان خالصانه وصادقانه هرکجا که نیاز بوده حضور داشته وبر اساس تدبیر و درکی مبتنی بر آگاهی واحساس مسئولیت نقش آفرینی کرده است، اضافه كرد : تا کنون در تمامی عرصه ها کارگران نخبه بسیجی خوش درخشیده اند و افتخارات بزرگی را به نام بسیج ثبت کرده اند.

 وی افزود: امروز بسیجیان با کسب درجات علمی وبهره گیری از آخرین اطلاعات ودانش روز وتسلط برابزارهای نوین ارتباطی واطلاعاتی اقدامات رو به جلو وگامهای موثری برای تحقق بخشیدن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه در خصوص اجرایی شدن برنامه های سند چشم انداز 20 ساله برداشته اند. 

مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري  با اشاره به توانمندی واهتمام بسیجیان نخبه به مسائل ومشکلات اقتصادی جامعه اظهار داشت : شورای عالی قشر بسیج کارگری کشور با سرلوحه قرار دادن سیاستهای کلان اقتصادی دولت تدبیر وامید وبررسی و واکاوی موانع و چالش های پیش رو این حوزه تلاش دارد به سهم وتوان خود با ارایه راهکارها و برنامه های مدون ،مسئولان اجرایی کشور به ویژه در حوزه تعاون ،کار ورفاه اجتماعی را یاری رسانند .

 به گفته عطاریان در حال حاضر در شش کارگروه جمعی از بسیجیان نخبه و دانشگاهی حضور دارند و در حوزه های اقتصادی به خصوص در بخش کار گری فعالیتها واقدامات ارزشمندی انجام شده است./ف
برچسب ها: بسیج ، دانشگاه ، کارگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.