سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد:

همکاری با خودروسازان معتبر دنیا به نفع ایران است / بازار ایران برای خودروسازان جهان جذابیت دارد

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همکاری با شرکت‌های معتبر خودروسازی جهان را اقدامی مفید که موجب انتقال دانش و تجارب آن‌ها به خودروسازان داخلی می‌شود، دانست و گفت: چنین ارتباطی به نفع صنعت خودروسازی کشورمان است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن بیگلری افزود: ارتباط با شرکت‌های برتر دنیا در حوزه خودروسازی می‌تواند به لحاظ انتقال دانش و تکنولوژی شرایط خوبی را برای خودروسازان داخلی فراهم آورده و در جذب سرمایه¬گذاری خارجی در صنعت خودروی کشور مؤثر باشد.
 
وی با اشاره به جذابیت بازار ایران و تاثیر آن بر تمایل خودروسازان جهانی برای همکاری با خودروسازان ایرانی، اظهار کرد:   دو طرف از این تعامل سود خواهند برد، چرا که در این جریان خودروسازان خارجی از منافع بازار ایران بهره مند می‌شوند و خودروسازان داخلی نیز از جذب سرمایه‌های خارجی و انتقال تکنولوژی بهره‌برداری خواهند کرد.
 
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً حضور خودروسازان معتبر جهانی در صنعت خودروی کشورمان در کم اثر نمودن تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی مؤثر است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: صنایع ، معادن ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.