سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهران تا ظهر فردا در کما به سر می برد / مناطق 3 و 21 در مرز بسیار ناسالم

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران در شرایط ناسالم و بسیار ناسالم قرار دارد.

رستگاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق داده های 24 ساعت گذشته منتهی به 11 امروز شاخص کیفیت هوا psi157 و آلاینده مسئول ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون است.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم پایداری هوا تا ظهر فردا همچنان در شرایط ناسالم برای گروههای حساس هستیم.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه تا رسیدن به شرایط خطرناک خیلی فاصله داریم اظهار داشت: شاخص کیفیت هوا نسبت به روز گذشته 14 واحد افزایش داشته است در بعضی از ایستگاهها از جمله ایستگاه دروس در منطقه 3، ایستگاه تهران سر در منطقه 21 و ایستگاه پارک رازی در مرز بسیار ناسالم قرار گرفتند.

رستگاری ادامه داد: داده های ایستگاهها نشان می دهد تراکنش آلایندگی در تمام شهر است و نمی توان گفت: شرایط ناسالم در همه جا حاکم است.

وی با اشاره به اینکه بعضی با کلمات هشدار و اضطرار بازی می کنند خاطر نشان کرد: کیفیت هوا طبق دستور العمل پاک، سالم، ناسالم، بسیار ناسالم و خطرناک نامیده می شود.

رستگاری تصریح کرد: بر این اساس در صورتی که شاخص کیفیت هوا 101 تا 150 ناسالم برای گروههای حساس ، 151 تا 200 باشد هوا ناسالم برای همه گروهها است، 201 تا 300 بسیار ناسالم و بالای 300 در شرایط خطرناک است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شاخص کیفیت هوا امروز تا فردا ظهر هوای تهران ناسالم برای همه گروهها است و توصیه می شود بیماران قلبی و ریوی، خانمهای باردار، سالمندان و کودکان با توجه به شرایط خاص شهر کمتر در فضای باز حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مقتول
۱۵:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
مرگ ناشی از آلودگی هوا - گناهش به پای چه کسی نوشته می شود- قاتل چه کسی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟