سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

حمایت از بزرگ‌ترین صنعت کاغذسازی خاورمیانه

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خواستار حمایت صندوق توسعه ملی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران شد.

روغنی‌گلپایگانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛با بیان اینکه تقویت این مجتمع صنعتی سبب رشد اقتصادی، ارزش افزوده و اشتغال پایدار در کشور و استان است، گفت: مجمع نمایندگان مجلس به‌ویژه استاندار مازندران با دیدگاه‌های مثبت خود سبب رشد و اعتلای این واحد صنعتی می‌شوند.

وی تصریح کرد: در شرایط دشوار تحریم‌های بین‌المللی، تعامل بیش از پیش با تولیدکنندگان و صنعت‌گران در سطوح ملی و استانی برای تولید قطعات صنعتی مورد نیاز ماشین‌آلات این واحد و گسترش تعاملات این شرکت با تولیدکنندگان کوچک کاغذ و مقوا در منطقه موثر است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به نشست اخیر خود با استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر رعایت موارد و مقررات زیست محیطی از سوی این واحد عظیم صنعتی، حمایت مالی شرکت از صاحبان اراضی کشاورزی در استان به‌منظور توسعه زراعت چوب و تامین مواد اولیه این واحد و قطع وابستگی به مبادی خارجی را از راهکارهای خود برای برون‌رفت چوب و کاغذ مازندران در شرایط فعلی و سال‌های آینده عنوان کرد.

روغنی‌گلپایگانی با بیان اینکه استاندار مازندران قول مساعد برای تسهیل در مقررات سخت‌گیرانه واردات چوب و همکاری‌های لازم را به عمل آورده و حمایت‌های عملی از شرکت را معمول داشته است، گفت: بخشی از سهام این مجتمع متعلق به سازمان تامین اجتماعی و بانک ملی است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شرایطی فراهم شود تا برای اجرای طرح های توسعه این واحد صنعتی، تامین اجتماعی و بانک ملی تسهیلات لازم را در اختیار چوب و کاغذ مازندران قرار دهند، افزود: به آینده روشن چوب و کاغذ مازندران اعتماد کامل دارم.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگ‌ترین واحد تولید انواع کاغذ در کشور است، تصریح کرد: صندوق توسعه ملی، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را رونقی تازه می‌بخشد./س
/انتهای پیام
برچسب ها: حمایت ، صندوق ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.