سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی‌نژاد در تذکر شفاهی؛

خسارت حادثه سیلاب دشتستان پرداخت نشده است

نماینده مردم دشتستان گفت: خسارت حادثه سیلاب مردم شهرستان دشتستان از سوی دولت پرداخت نشده مگر خون مردم دشتستان با سایر مناطق کشور چه فرقی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس از وزیر بهداشت خواستار سرعت بخشیدن به احداث بیمارستان در حوزه انتخابیه خود شد.  
 
وی با اشاره به حادثه سیلاب دشتستان افزود: متاسفانه با وجود گذشت حدود یک سال از این حادثه هنوز هیئت دولت اعتبارات جبران این حادثه را تصویب نکرده است، مگر خون مردم دشتستان با سایر نقاط کشور چه فرقی دارد.
 
عضو کمیسیون انرژی با اشاره به حق آب نخلستان‌های شهرستان دشتستان تصریح کرد: حق آب نخلستان‌های دشتستان از 300 تومان به 500 تومان افزایش یافته است ولی نخلستان‌های این شهرستان فقط یک بار آبیاری شده‌اند.  
 
وی با اشاره به شرایط کاری در عسلویه گفت: از ابتدا قرار بود هر فردی که در عسلویه مشغول به کار می‌شود 14 روز اشتغال داشته باشد و 14 روز استراحت کند، با وجود مشکلات آلودگی هوا در عسلویه و هم چنین بیماری‌های ریوی این اقدام صورت نمی‌گیرد در صورتی که اگر کارکنان عسلویه در ماه 14 روز استراحت نکنند و از آن جا خارج نشوند با مشکلات عدیده‌ای روبه رو خواهند شد.  
 
حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد در پاسخ به این تذکر موسوی نژاد گفت: از مسئولان ذیربط می‌خواهیم موضوع سیلاب‌ها را در نظر داشته باشند و خسارت‌های مردم منطقه دشتستان را پرداخت کنند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: حادثه ، سیلاب ، خسارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.