سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال مشاغل آلاينده و مزاحم در بازار بزرگ تهران

مدير اداره ساماندهي شهرداري منطقه 12، از انتقال مشاغل آلاينده و مزاحم در بازار بزرگ تهران خبر داد.

مهرشادالله ويردي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجراي طرح انتقال مشاغل آلاينده و مزاحم در بازار بزرگ تهران و محلات منطقه 12 در دستور کار اداره ساماندهي شهرداري اين منطقه قرار دارد.
 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور کاهش آلاينده‌هاي زيست محيطي، سلامت و رفاه حال شهروندان، افزايش چشم‌اندازهاي بصري و زيبايي سيماي شهر در دست اجراست.
 
الله ويردي با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح اکيپهاي اجرايي و کارشناسان اداره ساماندهي شهرداري منطقه 12، با صدور اخطاريه به صنوف آلاينده و مزاحم اقدامات لازم را جهت انتقال مشاغل آلاينده و مزاحم به خارج از محدوده‌ي منطقه 12 خواهند کرد.
 
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: صدور اخطاريه به مالکان صنوف آلاينده و مزاحم در سطح منطقه 12 و پس از انجام مهلت اين مالکان در مدت 20 روز و پلمپ اين مشاغل از اقدامات اجرايي اين طرح است.
 
الله ويردي در پايان با اشاره به اقدامات ديگر اداره ساماندهي شهرداري منطقه 12 افزود: انتقال صنف فروشندگان مواد شيميايي از خيابان ناصرخسرو، انتقال کوره‌هاي تفت آجيل و خشکبار از بازار بزرگ تهران به شهرک صنعتي قرچک از اقدامات ديگر اداره ساماندهي شهرداري منطقه 12 است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: انتقال ، مشاغل ، مزاحم ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.