سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه در هفته‌اي که گذشت/

از تلاش انجمن اسلامي برای حضور خاتمی در دانشگاه تهران تا اعتراض بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) به وزیرارشاد

مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران را در گزارش زير بخوانيد.


120 تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای از توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در مذاکرات ژنو حمایت کردند.


استاد دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران مرکز با بیان اینکه موفقیت در مذاکرات هسته‌ای مرهون اعتماد به نفس مذاکره‌کنندگان بود، گفت: تجربیات مذاکرات گذشته و همچنین توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور موجب شد تیم مذاکره‌کننده در مذاکره اخیر بسیار متعادل‌تر و حرفه‌ای‌تر برخورد کند.


مسئول بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه باید اصل فرهنگ و تفکر بسیجی در فضاي دانشگاه حاکم شود، گفت: بهتر است سه مجموعه بسیج اساتید، دانشجویان و کارکنان در قالب یک مجموعه با عنوان بسیج دانشگاه قرار بگیرند و با تشکیل جلسات شورای مشورتی با یکدیگر تعامل داشته باشند.


دبیر اتحادیه امت واحده اسلامی با بیان اینکه تروریست‌های وهابی می‌خواهند اسلام انقلابی را با چهره افراط‌گرایانه به جهان معرفی کنند، گفت: وهابیون می‌خواهند به واسطه اقدامات غلط خود، نظر دنیا را نسبت به اسلام سیاسی به گونه‌ای که اسلام دین فردی است نه اجتماعی منفی کنند.


معاون آموزشی وزیرعلوم گفت: تغییرات مدیریتی در راستای بهبود و اصلاح در انجام امور صورت می‌گیرد.


رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در نشست هيات رييسه دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينکه‌ نگاه ما در عزل و نصب مديران به هيچ وجه سياسي نيست، گفت: تنها ملاك در تحول مديريتي، احراز شرايط مصوب شوراي‌ عالي انقلاب فرهنگي است.


ستاد دانشکده خبر در مورد پیروزی ایران در مذاکرات ژنو گفت: اين پيروزي برآیند تبحر و کارآمدی تیم مذاکره کننده و قدرت دیپلماتیک تیم ایرانی بود که توانست حق جمهوری اسلامی ایران در داشتن چرخه‌ غنی‌سازی را ميان کشورهاي 1+5 رسمیت بخشد. 


تشکل‌های دانشجویی استان فارس ضمن حمایت از عملکرد دولت تدبیر و امید، و در پی موفقیت هسته‌ای به دست آمده در ژنو، ضمن تقدیر و تشکر از هیأت مذاکره کننده ایرانی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از امضای توافقنامه هسته‌ای ایران و 1+5 اعلام کردند.


شهردار تهران درخشش بسیج را در سال های اخیر، خار چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب دانست و از پیشرفت‌های بسیج در زمینه‌های مختلف تقدیر کرد.


مسئول بسیج دانشجویی استان تهران گفت: روحیه سیاسی یکی از ویژگی‌های بسیجیان بوده که باید با داشتن ولایت‌پذیری و بصیرت سیاسی متناسب با مسائل روز، ذیل تدبیر ولی امر مسلمین ورود کنند.


عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: توافقات به دست آمده از سوی تیم مذاکره کننده بسیار قابل احترام است و جای تقدیر دارد و امیدوارم که با همکاری‌هاي داخلي این مسیر مثبت ادامه‌دار باشد و شاهد موفقیت‌هایی از این بزگتر در ایران عزیزمان باشیم.


مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشگاه تهران از تلاش اين تشکل دانشجويي براي حضور محمد خاتمي همزمان با روز دانشجو در دانشگاه تهران خبرداد.


بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با صدور بیانیه‌ای به وزیر ارشاد مطرح کرد: آیا این نوع استدلال‌های چیپ و سطحی می‌تواند پاسخ‌هایی برای سوال‌های عمیق یک ملت در حوزه فرهنگ را تامین کند؟ آیا همه این‌ها از مصادیق اعتدال است؟


مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با تاکيد بر اينکه به نشریات دانشجویی توجه خاصی خواهیم داشت، گفت: بودجه قابل توجهی را به این امر اختصاص دهیم؛ چرا که معتقدیم نشریات دانشجویی زبان گویای مطالبات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های دانشجویان است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.