سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران؛

نباید به آلودگی هوا تنها نگاه پلیسی داشت/ استاندارد خودروهای ایران یورو 2 مانده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: نباید تنها نگاه پلیسی به جریان آلودگی هوا داشت و در حالی که استانداردهای جهانی به سمت یورو 6 می رود استاندارد خودروهای ایران یرو 2 مانده است.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگاران اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه نباید به آلودگی هوای تهران تنها نگاه پلیسی داشت ، افزود: پلیس همواره به تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا احترام گذاشته و ثابت کرده که می‌تواند طرح سراسری زوج و فرد را اجرا کند.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران تصریح کرد: متاسفانه جلسات کمیته اضطرار تنها به برخوردهای پلیسی و تعطیلی ختم می‌شود و این صحیح نیست که جلسات تشکیل شده تنها برخوردهای پلیسی را مصوب کنیم چرا که سایر ارگان‌های ذیربط نیز باید به وظایف خود عمل کنند و راهکارهایی برای کاهش آلودگی هوا ارائه دهند.

وی افزود: نباید تنها نگاه پلیسی به جریان آلودگی هوا داشته باشیم بلکه سعی کنیم به سمت استانداردهای یور‌و 4 و 5 برویم.

سردار رحیمی در ادامه بیان داشت؛ بحث آلودگی بنزین و گازو‌ئیل را باید سامان دهیم و به سمت استاندارد مطلوب آن برویم، باید بحث حمل و نقل به میزانی توسعه پیدا کند که علاقمندی مردم نیز به این سمت سوق پیدا کند و همچنین به سرعت برای خروج خودروهای فرسوده تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه استاندارد کیفیت خودرو در ایران یورو 2 باقی مانده در حالی که در اروپا استاندارد یورو 6 اعمال می‌شود.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: پلیس باید به عنوان آخرین راه حل و در شرایط بحرانی به کار گرفته شود و باید تمام توجه روی استاندارد سازی متمرکز شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.