سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا در ایرانشهر

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا، 9 آذر ماه جاری در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، ملک سنجرانی اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایای سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر برگزار می‎شود.

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این نمایشگاه در قالب 25 غرفه از تاریخ 9 آذر ماه جاری به مدت یک هفته در محل بوستان نماز شهرستان ایرانشهر برگزار می‌‎شود.

این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه‌های محصولات صنایع دستی و سوغات شهرستان‎های سراسر استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی گفت: این غرفه‎ها به صورت رایگان برای مشارکت صنعتگران در اختیار آنها قرار می‎گیرد.

سنجرانی با اشاره به هنرنمایی بیش از 25 هنرمند رشته‎های مختلف در این نمایشگاه گفت: آثار و محصولاتی از رشته‎های مختلف و زیبای صنایع دستی سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان و گردشگران قرار می‎گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: در نمایشگاه صنایع دستی بوستان نماز ایرانشهر هنرهایی از جمله سوزن دوزی، سکه دوزی، گلیم بافی، حصیر بافی، سفال و لباس‎های محلی سیستان و بلوچستان ارائه می‎شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر عرضه نمونه‎های مختلف هنرهای سنتی و صنایع دستی و سوغات نقاط مختلف استان، گردشگران و بازدید کنندگان شاهد اجرای زنده مراحل ساخت برخی آثار هنری در تعدادی از غرفه‎های این نمایشگاه خواهند بود.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.