سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

افزایش قاچاق انسان در اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا برای اولین بار آمار و ارقامی را در خصوص قاچاق انسان در کشورهای عضو این اتحادیه ارائه داده است که نشان می دهد بیشترین افرادی که در فاصله سال های 2008 تا 2010 برای بهره برداری جنسی یا کار اجباری در اتحادیه اروپا قاچاق شده اند شهروندان رومانی و بلغارستان بوده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، به نقل از اسوشیتدپرس از ورشو، بر اساس این آمار و ارقام،‌ قاچاق انسان از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا نیز رو به افزایش داشته است به گونه ای که قاچاق انسان از نیجریه به اتحادیه اروپا بالاتر از دیگر کشورها بوده است.

کارشناسان پلیس و مسائل مهاجرت در اولین روز کنفرانسی در این باره در لهستان گفتند قاچاق انسان در کشورهای عضو اتحادیه اروپا رو به افزایش دارد.

شرکت کنندگان در این کنفرانس قاچاق انسان را «برداری نوین» توصیف کردند و خواستار آن شدند که اتحادیه اروپا با وضع قوانین و مقررات مناسب از ادامه این روند جلوگیری کند.

بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، در سه ساله 2008، 2009 و 2010 بیش از هفت هزار زن و دختر و بیش از دو هزار مرد و پسر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا قربانی این نوع فعالیت های قاچاق انسان شده اند.

برنارد همینگوی، از کارشناسان سازمان بین المللی مهاجرت،‌ می گوید: «تا چند سال پیش، قاچاق انسان بیشتر برای بهره برداری های جنسی صورت می گرفت، اما امروزه قاچاق انسان برای کار اجباری نیز رو به فزونی گذاشته است.»/ز
برچسب ها: قاچاق ، انسان ، اروپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.