سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

نداشتن مهارت علت اصلی بیکاری مددجویان کمیته امداد

مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: نداشتن مهارت شغلی یکی از مهمترین علت های بیکاری در میان مددجویان زیرپوشش این نهاد است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ مهرعلی حق گویان عصر دیروز  در نشست مشترک دستگاه های اجرایی حوزه اشتغال و موسسه های کاریابی با مدیران کمیته امداد امام خمینی استان ایلام افزود: نفت و گاز ظرفیت خوبی در این استان است و با سرمایه گذاری در این بخش ها می توان مشکل بیکاری مددجویان ایلامی را کاهش داد و توان آنان را در راستای توسعه منطقه به کار گرفت.

وی ادامه داد: داشتن رتبه دوم بیکاری کشور برای ایلام با وجود وفور این منابع و ثروت ها در منطقه زیبنده این استان برخوردار نیست.

مهرگویان  به میزان بالای بیکاری در بین مددجویان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های اولویت دار این نهاد گسترش فعالیت های فنی حرفه ای و آموزش مهارت های شغلی میان مددجویان کمیته امداد است.

حق گویان  افزود :  در این خصوص شناسایی استعدادهای مددجویی در زمینه اشتغال و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای بر پایه میزان علاقه و توانایی آنان مورد توجه و در اولویت قرار دارد.

مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور تاکید کرد: تمام تلاش این نهاد اکنون معطوف به توسعه اشتغال و خودکفایی مددجویان زیرپوشش در استان های مختلف شده است.

انتهای پیام/ز
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.