سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

اختصاص اعتبار ویژه مهارت آموزی برای نیازمندان مناطق محروم کشور

مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت اعتبار ویژه مهارت آموزی برای مددجویان جویای شغل در مناطق محروم کشور اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  مهر علی حق گویان  دیروز در جریان بازدید از کارگاه های مهارت آموزی فنی و حرفه ای  ایلام گفت:  این نهاد اعتبارهای ویژه ای با اولویت مهارت آموزی و اشتغال به استان های محروم کشور از جمله ایلام اختصاص خواهد داد.
وی افزود: یکی از اولویت های کمیته امداد در این بخش حمایت از مراکز کاریابی به منظور اشتغال به کار مددجویان بیکار و همچنین افزایش دفاتر کاریابی در استان های محروم خواهد بود.
مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد در زمینه توجه جدی تر به موضوع اشتغال ارائه خدمات آموزشی و فنی حرفه ای به مددجویان از مقطع تحصیلی دبیرستان به بالاتر است.

حق گویان افزود: بر این پایه، مراکز حرفه آموزی برای آموزش مهارت آموزی به فرزندان مددجو در مقطع دبیرستان با همکاری دیگر سازمان ها راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین از پیش بینی 250 تا 300 هزار فرصت شغلی از سوی کمیته امداد در سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد که ایجاد این تعداد فرصت شغلی تا پایان امسال برای مددجویان این نهاد در سراسر کشور محقق شود.

مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور یادآور شد: کمیته امداد ایلام کارنامه و پیشینه مناسبی در زمینه اشتغال مددجویان دارد و از استان های برتر کشور محسوب می شود. 

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.