سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام بین‌المللی فجر تنیس روی میز؛

بررسی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات

رقابت‌های بین‌المللی جام فجر تنیس روی میز در رده سنی جوانان و نوجوانان و در 2 بخش مردان و زنان به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نهمین دوره رقابت‌های بین المللی جام فجر تنیس روی میز در رده نوجوانان و جوانان در حالی قرار است طی روزهای 7 و 8 آذر ماه به میزبانی تهران برگزار شود که هشت دوره پیشین آن در قزوین برگزار شد.

در رقابت‌های امسال 9 تیم خارجی شرکت کرده‌اند که در بخش‌های مختلف متفاوت هستند.

بر این اساس؛ در رده سنی نوجوانان و در بخش پسران، تیمهای لبنان، لیبی، اردن، بلاروس، عراق، ترکمنستان، هند، آذربایجان و 2 تیم داخلی باید با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در بخش نوجوانان دختر، یک تیم از داخل کشور با اردن، ترکمنستان، هند، آذربایجان و مجارستان روبه رو خواهند شد.

بر اساس این گزارش و در بخش جوانان دختر؛ اردن، بلاروس، هند، آذربایجان مجارستان و دو تیم داخلی تیمهایی هستند که باید رو در روی هم قرار بگیرند.

همچنین در رده سنی جوانان و در بخش پسران دو تیم از داخل کشور همراه با تیمهای لبنان، لیبی، اردن، بلاروس، عراق هند و ترکمنستان مسابقه می دهند.

در این گزارش آمده است: ایران در رتبه بندی تیمی فدراسیون جهان در رده سنی جوانان پسر در جایگاه 35 است و تیم‌های مجارستان با رنکینگ 7، هند با رنکینگ 21 و بلاروس با رنکینگ 26 بالاتر از کشورمان قراردارند.

رنکینگ تیمی زنان جوان ایران هم در رنکینگ فدراسیون جهانی 72 است که کشورهای هند با رتبه 9، بلاروس با رتبه 12 و مجارستان با رتبه جهانی 29 از کشورمان جلوتر هستند.

در بخش جوانان پسر، کشورهای آذربایجان با رنکینگ تیمی 72، اردن با رنکینگ تیمی87، لبنان بارنکینگ تیمی 77 در مسابقات جام فجر شرکت می کنند.

همچنین رتبه‌های جهانی کشورهای شرکت کننده در بخش دختران جوان، آذربایجان"77"، اردن"88"، لبنان"91"، ترکمنستان"86" و سوریه"70" هستند که بالاتر از ایران قراردارند.

گفتنی است: حضور تیم‌های هند، مجارستان وبلاروس در صورتی که کشورها با بازیکنان اصلی خود شرکت کنند اتفاق مهمی است که در رقابت‌های جام فجر تنیس روی میز امسال رخ داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.