سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معروف: امیدواریم "ظریف" از خداحافظی منصرف شود

تیم ملی والیبال کشورمان پس از کسب جایگاه چهارمی مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها امروز به تهران بازگشت.

سعید معروف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که یک‌بار دیگر ثابت کردیم که ما می‌توانیم قدرت‌های بزرگ را از پیش رو برداریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: ما در این دوره از مسابقات قهرمانان قاره‌ها تیم ژاپن را با اقتدار از پیش رو برداشتیم و توانستیم مقابل ایتالیا و امریکا نمایش خوبی از قدرتمان داشته باشیم. فقط مانده برزیل و روسیه
که با تلاش بیشتر در مسابقات جهانی سنوات آینده آن‌ها را هم شکست خواهیم داد.

وی درخصوص خداحافظی " فرهاد ظریف" لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان در این دوره از مسابقات قهرمانان قاره‌ها از والیبال ملی اظهار داشت: در طول این رقابت‌ها متوجه شدم که " فرهاد ظریف" دربازی پایانی قصد خداحافظی دارد با وی صحبت کردم تا از تصمیم خود منصرف شود و تا حضور تیم ملی در مسابقات المپیک 2016 برزیل تیم را همراهی کند ولی وی بنا به دلایل شخصی ترجیح داد که از عرصه والیبال ملی خداحافظی کند، اما امیدوارم که از تصمیم خود منصرف شود وبه تیم ملی بازگردد چون ظریف تا کنون خدمات زیادی برای والیبال ایران ارائه داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، تیم ملی ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
fatemeh
۱۵:۴۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
من فکر می کنم علت خداحافظی فرهاد ظریف در اوج، این بود که دلش نمی خواست هیچ وقت فراموش بشه و خاطره خوبی از خودش توی ذهن مردم به جا بگذاره...به هر حال امیدوارم همیشه موفق باشند.