سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران:

بزرگراه دولت آباد نقش یک محور کمکی برای بزرگراه بسیج و بزرگراه آزادگان را ایفا خواهد کرد

با احداث بزرگراه 4470 متری دولت آباد، ضمن برقراری ارتباط مستقیم بزرگراه امام رضا(ع) با بزرگراه آزادگان و شرایط برقراری ارتباط بزرگراه شهید شوشتری با کمربندی جنوب پایتخت فراهم می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام این خبر افزود: عملکرد ترافیکی بزرگراه دولت آباد تا حد قابل توجهی به کارکرد یک محور کمربندی شبیه است چراکه بهره برداری از این بزرگراه سبب تفکیک ترافیک ترانزیتی و بزرگراهی از رفت و آمدهای محلی خواهد شد.
 
مهندس قاسم مالدار با بیان آنکه بزرگراه دولت آباد برای میدان بسیج، بزرگراه بسیج و بخش شرقی بزرگراه آزادگان نقش یک محور کمکی را ایفا کرده و باعث افزایش ظرفیت ترافیکی این معابر خواهد شد، افزود: بهبود وضعیت مبادی ورودی شرق و جنوب شرق تهران و روان سازی ترافیک عبوری به سمت استان های جنوبی کشور، از دیگر عملکردهای ترافیکی بزرگراه دولت آباد است.
 
وی با اشاره به طراحی دو مسیر کندروی شمالی و جنوبی در پروژه احداث بزرگراه دولت آباد و ایجاد تسهیلات ترافیکی برای شهروندان ساکن در حاشیه این معبر بزرگراهی، یادآور شد: مسیرهای کندروی شمالی و جنوبی باتوجه به عبور بزرگراه دولت آباد از محدوده چند شهرک مسکونی، حاشیه امنیتی مناسبی به نظر می رسند. ضمن آنکه با وجود این کندروها، ساکنان شهرک های مشیریه، کاروان و رضویه نیز می توانند به راحتی از مزایای شبکه معابر بزرگراهی شهر تهران بهره مند شوند.
 
مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، وجود حدود 540 پلاک معارض در مسیر پروژه احداث بزرگراه دولت آباد را نشان دهنده نقش ویژه این پروژه در هموار ساختن مسیر توسعه و نوسازی مناطق 15 و 20 شهرداری تهران دانست و افزود: حدود 90 درصد از املاک معارض این پروژه بزرگراهی شامل خانه های مسکونی یک طبقه است.
انتهای پیام/
برچسب ها: مجری ، طرح ، بزرگراه ، عمران ، تهران ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.