سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش تعامل دستگاههای قضایی، امنیتی و انتظامی ملار‌د برگزار شد

فرمانده سپاه سید الشهد‌ا استان تهران همکاری دستگاهها و ادارات شهرستان ملا‌رد را با بسیج این منطقه مطلوب و سازنده توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار نصیر‌ی در همایش تعامل دستگاههای امنیتی ، قضایی و انتظامی شهرستان ملار‌د که با حضور جمعی از مسئولین محلی، منطقه ای، امنیتی و قضایی این ناحیه برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مردمی تصریح کرد: همکاری و تعامل سازنده ای میان دستگاههای اداری شهرستان ملار‌د با بسیج این منطقه جاری و ساری است که امید است همچنان با قوت فزاینده استمرار یابد.

 نقش پیشرو سازنده بسیج در فراز و نشیب های 34 ساله 

 در ادامه این مراسم سرهنگ قدیر‌ی فرمانده سپاه ناحیه ملا‌رد تصریح کرد: بسیج در طول 34 سال گذشته با فراز و نشیب های بسیاری روبرو بوده است و در کلیه تحولات اعم از جنگها، درگیریها، فتنه گری ها و . . . نقش مثبت و بازدارنده خود را ایفا نموده است و امید آن می رود این رابطه تنگاتنگ بین کلیه دستگاههای اجرایی، قضایی و امنیتی، در مسیر ولایت همچنان استمرار یابد.

وی در ادامه گزارش عملکرد یکساله بسیج و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملا‌رد را در طول یک سال گذشته به شرح ذیل اعلام کرد.

1- شناسایی اراذل و اوباش و طبقه بندی آنها
2- رصد گروه های ذاله
3- فعال نمودن شورای امر به معروف
4- گشت های ضابط قضایی با هدف تذکر لسانی
5- توزیع نشریات فرهنگی
6- شناسایی مناطق ضد فرهنگی همچون برخی از باغها، تالارها و سفره خانه های مسئله دار
و. . .
گفتنی است، در پایان این مراسم با اعطا لوح و جوایزی از فعالین دستگاههای قضایی ،‌ انتظامی و بسیجی در این ناحیه تجلیل و قدر دانی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ن ، م ، ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.