سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفور: قدرتمان را به بهترین‌های والیبال ثابت کردیم

تیم ملی والیبال کشورمان پس از کسب عنوان چهارمی مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها امروز به تهران بازگشت.

امیر غفور که در این دوره از پیکارهای جام قهرمانان قاره‌ها به دلیل مصدومیت فقط در بازی اول حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود که ما می‌‌توانستیم با تلاش و زحمت زیاد مقابل برخی از این قدرت‌ها نتایج خوبی بگیریم.

پاسور تیم ملی کشورمان تصریح کرد: برد مقابل تیم آمریکا بسیار شیرین بود من این نتیجه را بازهم به مردم ایران و والیبال دوستان تبریک می‌گویم. ما توانستیم در این پیکارها تیم ملی ژاپن را با اقتدار ببریم و به ایتالیایی‌ها ثابت کردیم که بردهای گذشته‌مان شانسی نبود. به طور کل به همگان ثابت کردیم که مقابل قدرتمندترین تیم‌های والیبال می‌توانیم ایستادگی کنیم واز آن‌ها ست بگیریم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: دراین مسابقات مقابل برزیل وروسیه شکست خوردیم که به طور قطع در عرصه‌های بعدی با سعی و تلاش بیشتر و حضور در مسابقات تدارکاتی با قدرت بالاتر مقابل آن‌ها ظاهر خواهیم شد و باکسب نتایج قابل قبول بتوانیم بازهم دل مردم را شاد کنیم.

غفور در مورد مصدومیتش گفت: قبل از حضور در این مسابقات از ناحیه کتف مصدومیت جزئی داشتم ولی بعد از حضور در بازی اول مسابقات قهرمان قهرمانان مقابل برزیل آسیب دیدیم تا حدودی شدت پیدا کرد.

پس از گرفتن عکس‌های مربوطه و MRI"" پزشکان تشخیص دادند که اگر در بازی‌های بعدی تیم ملی شرکت کنم مصدومیتم شدت بیشتری خواهد گرفت به همین دلیل دیگر در ترکیب تیم ملی حضور نداشتم.

وی یادآور شد: باید برای بهبودی مطلوب و حضور در مسابقات لیگ باید حداقل یک تا 2 هفته دیگر استراحت کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.