سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در هفته بسیج

برای ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، برنامه های متعددی در اداره بسیج اداره فرهنگی شهرداری منطقه 7 تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رضا نگهبان شهردار منطقه هفت گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته ی بسیج در این منطقه برگزار می شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم گام های علمی برای تحقق اهداف بسیج بر‌داریم.

وی تصریح کرد: این برنامه ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره بسیج و بسیجی برگزار می شود و برنامه ها شامل برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت دفاع مقدس و جنگ نرم با مشارکت بسیج منطقه برپایی یادواره شهدا در محلات شهید قندی و نظام آباد، برپایی نمایشگاه عکس، مراسم شب شعر و خاطره نو‌یسی در محله عباس آباد، تبلیغات محیطی درنواحی پنجگانه و محلات 19 گانه و دیدار با خانواده معظم شهدا است.

دکتر نگهبان افزود: بر پایی ایستگاه صلواتی در میدان هفت تیر، مسابقه کتا‌بخوانی ‌بسیجیان منطقه، مسابقه ورزش دار‌ت و تیر اندازی بسیجیا‌ن و غبار روبی مزار شهدای گمنام نیز از دیگر برنامه های این منطقه است که توسط اداره بسیج منطقه انجام می شود.

وی به تقویم روز شمار هفته بسیج اشاره کرد و گفت: روزهای هفته بسیج از تاریخ سی ام آبان ماه تا 6 آذر با عناوینی همچون بسیج ایثار و شهادت، ولایت و انتظار، خلاقیت و پیشرفت،‌سازندگی و اقتصاد مقاومت، خانواده و سبک زندگی، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

نگهبان شهردار منطقه 7 بیان کرد: بسیج یاد آور شجاعت، دلاوری،‌ ایثار و غیرت مردانی است که با نثار عزیزترین دارایی خود یعنی جانشان، عزت، اقتدار، سربلندی و پیشرفت را هدیه ملت ایران کرده ا‌‌ند.

وی تصریح کرد: امنیت و ‌آرامش ما در سال های اخیر مدیون ایثار و فداکاری و گذشت نیروهای مردمی بسیجی در سال های دفاع مقدس است که جان خود را کف دستشان گرفتند و در برابر دشمن ایستادگی کردند تا یک وجب از خاک ما در اختیار دشمن قرار نگیرد.

وی افزود: معنویت و داشتن تفکر بسیجی در طول 8 سال دفاع مقدس از عوامل پیروزی ایران اسلامی بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، بسیج ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.