سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

یک اتفاق خوب در انتظار بازار فرش ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان فرش شهر کرمانشاه گفت: تحولات سیاسی کشور موجب کاهش قیمت دلار و مواد اولیه فرش شده و تقاضا برای فرش ایران در بازارهای اروپا بسیار زیاد است که یک اتفاق خوب در انتظار بازار فرش است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


محمود فیضی گفت : بازار فرشطی ماه‌های اخیر در حالت رکود به‌سر می‌برد.

به گفته وی، قیمت‌ها طی چند ماه اخیر تغییر محسوسی نداشته و استقبال مردم کرمانشاه از بازار فرش چندان جالب نبوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان فرش شهر کرمانشاه اذعان داشت: اجناس موجود در کرمانشاه تنوع زیاد و قابل قبولی دارند و در حال حاضر از 100 درصد گونه‌های فرش موجود در کشور نزدیک به 50 درصد از آن‌ها در کرمانشاه وجود دارد.

فیضی مناسب نبودن فصل در نظر گرفته شده برای نمایشگاه فرش و نیز انتظار مردم در خصوص احتمال کاهش قیمت‌ها به‌دلیل اتفاقات سیاسی کشور را از جمله دلایل استقبال کم مردم کرمانشاه از این نمایشگاه دانست.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان فرش شهر کرمانشاه به کیفیت فرش‌های ماشینی موجود در بازار نیز اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان فرش ماشینی در چند سال اخیر کیفیت فرش‌های خود را افزایش داده‌اند، اما کیفیت بعضی از آن‌ها نیز بسیار پایین است.

به گفته این مسئول، ممکن است تحولات سیاسی کشورموجب کاهش قیمت دلار و مواد اولیه فرش شده و با توجه به اینکه تقاضا برای فرش ایران در بازارهای اروپا بسیار زیاد است، یک اتفاق خوب در بازار فرش کشور رقم بخورد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، فرش ، خوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.