سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مسجد جمکران سالانه آمادگی میزبانی 40 میلیون زائر را دارد

تولیت مسجد مقدس جمکران از آمادگی این مسجد برای برنامه ریزی میزبانی از 40 میلیون نفر زائر در سال خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان عصر دوشنبه در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید افزود: درحال حاضر به دنبال بیشتر کردن زمان استقرار زائران در قم هستیم.

وی ادامه داد: مسجد جمکران سالانه 15 میلیون نفر زائر را پذیرا است و پایگاه بسیار مهم و سرنوشت سازی برای نظام اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، مسجد جمکران را به عنوان پایگاه عظیم تشیع تعبیر کرده اند، افزود: زائران خارجی بسیاری را همه روزه پذیرا هستیم که جمکران را به مسجدی فراملی تبدیل کرده است.

رحیمیان گفت: زائرانی که به جمکران می آیند آمادگی فوق العاده ای برای پذیرش معارف دینی پیدا می کنند و جمکران مکانی برای تبلیغ و ترویج احکام الهی می باشد.

وی اظهار داشت: برای تحکیم عقاید دینی مردم در جمکران نیازمند همراهی مجموعه نظام در جهات مختلف داریم و رهنمودهای مراجع عظام تقلید نیز در این زمینه بسیار موثر است.

وی ابراز داشت: دشمن فعالیت های زیادی علیه مهدویت و مسجد جمکران به راه انداخته است و فرمایشات مراجع تقلید تاثیر زیادی در زمینه خنثی سازی این فعالیت ها خواهد داشت./س

برچسب ها: قم ، مسجد ، مقدس ، جمکران ، پذیرا ، زائر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.