سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

اعلام تركيب نهايي تيم ملي كوراش بانوان و آقايان كشور

11کوراش کار خراسان شمالی در ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی ترکیه قرار گرفتند.


رييس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد گفت: پس از برگزاري مسابقات قهرماني كوراش بزرگسالان كشور و انتخابي تيم ملي در بجنورد و جلسه مشترك روساي هيئت استانهاي خراسان شمالي و رضوي با آرش میراسماعیلی، نايب رئيس فدراسيون جودو و مدير تيمهاي ملي در بجنورد و تفويض اختيار به استانهاي فوق، اعضاي تيم ملي جمهوري اسلامي ايران در دو رده آقايان و بانوان براي شركت در مسابقات قهرماني جهان مشخص شدند.

كوروش خسرويار افزود: بر اين اساس در رده آقايان در وزن 60 كيلوگرم قنبرعلي قنبري و بهزاد وحداني، در 66 كيلوگرم علي رحماني و مصطفي دليريان، در 73 كيلو هادي قديمي و الياس علي اكبري، در 81 كيلو مجتبي باغچقي و مجتبي قادري قهرمانلو، در 90 كيلو علي محمدنيا و احمدجفاكش مقدم، در 100 كيلو حجت رهنما و محسن دليريان و در وزن به اضافه صد كيلوگرم حميدقلي حسنقه و مسعود حاجي پور مقدم فاروجي به عنوان تركيب نهايي تيم ملي ايران براي شركت در مسابقات جهاني تركيه انتخاب شدند.

به گفته خسرويار در اين مسابقات رضا مهنان و دستیارانش زين العابدين حقاني، قاسم اسدي و يونس كريمان همگی از خراسان شمالی هدایت و محمد خالقي مقدم از خراسان رضوی سرپرستی تيم ملي كوراش كشور را عهده دار هستند.

وی افزود: در رده بانوان نيز سميه حيدري و تكتم بيدل با سرپرستي ومربيگري مريم السادات قدمگاهي از خراسان رضوی نمایندگان تيم ملی كوراش کشور در اين مسابقات هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، كورش خسرويار داور بين المللي 3star کشور و رئیس هيئت جودو و كوراش خراسان شمالي با دعوت فدراسيون جهاني، براي قضاوت در اين دوره از مسابقات 22آذرماه همراه با تیم ملی به تركيه اعزام مي شود./س

برچسب ها: کوراش ، بانوان ، آقایان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.