سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

موفقیت تیم هسته ای دل رهبری و دوستداران حقیقی نظام را شاد کرد

استاندار مازندران گفت: خبر مسرت بخش و غرور آفرین پیروزی مذاکره کنندگان هسته ای در ژنو که با تلاش و مجاهدت شبانه روزی فرزندان انقلاب به بار نشست، دل رهبر عزیز انقلاب و مردم مومن و صبور ایران اسلامی و همه دوستداران حقیقی نظام و انقلاب را شاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ ربیع فلاح در پیامی موفقیت بزرگ کشور در مذاکرات هسته ای را تبریک گفت و افزود: بی تردید این ظفر و نصرت عظیم با یاری خدای متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بدست آمد.

وی اضافه کرد: خدای بزرگ را سپاسگزارم که با استقرار دولت تدبیر و امید و تلاش دولتمردان دلسوز و سخت کوش در سایه عنایات الهی و هدایت ها و حمایت های مقام معظم رهبری حقانیت ملت ایران در صحنه بین المللی اثبات و به رسمیت شناخته شد.

نماینده عالی دولت در مازندران بیان داشت: دولت تدبیر و امید نشان داد ، با رعایت همه اصول و آرمانهای گرانسنگ انقلاب اسلامی و با بکارگیری عقلانیت ، استدلال منطقی و مذاکرات عزتمندانه می توان تمام موانع پیش روی را برداشت.

وی ادامه داد: این فتح بزرگ دیپلماسی و دستاوردهای ارزشمند اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی حاصل از آن را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران ،رییس جمهوری ، وزیر محترم امور خارجه ، ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و خانواده های معظم شهدا به ویژه شهدای هسته ای تبریک می گویم/س
/انتها پیام
برچسب ها: انقلاب ، غرور ، آفرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.