سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

هیچ قدرتی در جهان توان براندازی دانش هسته ای ایران را ندارد

رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاهای کشور گفت دانش هسته ای ایران بومی است و به حدی گسترده است که هیچ قدرتی در جهان یارای براندازی این دانش را از ایران اسلامی ندارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛سردار سهراب صلاحی در همایش بسیج اساتید مازندران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود امروز جمهوری اسلامی ایران نسبت به 10 سال پیش دارای قدرت علمی بزرگی در جهان است و مولفه های قدرت دفاعی و امنیتی از رموز موفقیت و اقتدار ایران در منطقه است .

وی به مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت: کلیات توافق نامه ژنو مثبت است و دولت را بخاطر این اقدام پشتیبانی خواهیم کرد اما باید مثل همیشه هشیار باشیم که تجربه تاریخی نشان داده است که آمریکا و استکبار بار ها قرار دادهای بین المللی را نادیده گرفته اند .

صلاحی ادامه داد: برخورد هوشیارانه باعث می شود که خون شهدا و هزینه هایی که برای برخورداری از انرژی هسته ای مثبت و صلح آمیز پرداخت کرده ایم به هدر نرود.

صلاحی با بیان اینکه آمریکا برای دستیابی به اهداف خود سه موضوع را مد نظر قرار داده بود؛ گفت: تسلط برمنابع انرژی جهان، مهار انقلاب اسلامی و براندازی قدرت های رقیب اقتصادی جزو اهداف آمریکا برای نابودی ملت ایران بوده است.

وی افزود: اگر تسلط برمنابع انرژی جهان و مهار انقلاب اسلامی از سوی آمریکا محقق می شد ، براندازی قدرت های رقیب اقتصادی جهان نیز صورت می گرفت.

صلاحی در ادامه با تاکید بر لزوم آگاهی استادان دانشگاها بر ترفندهای دشمنان ؛ اظهارداشت: سرنوشت دانشگاها با دولت گره خورده است و دانشگاها بعنوان مرکز اقتدار با انجام اقدامات لازم تلاش کنند تا زمینه ایجاد تمدن اسلامی جدید را فراهم سازند./س
/انتهای پیام
برچسب ها: دانش ، ایران ، بومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.