سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بوکسورهای قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

رئیس هیئت بوکس استان قم از اعزام بوکسورهای قمی به مسابقات رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور و آمادگی آنها برای کسب مدال از این پیکارها خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد جعفری تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بوکس به منظور شناخت برترین های کشور در رده سنی بزرگسالان قرار است مسابقات بوکس قهرمانی کشور هفته آینده برگزار شود.

وی ادامه داد: جمعی از بهترین های حال حاضر بوکس قم در تمام رده های سنی زیر نظر مربیان پرتلاش بوکس قم مشغول تمرین و انجام برنامه های آماده سازی هستند تا با بهترین شرایط در مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور حضور یابند.

رئیس هیئت بوکس استان قم اضافه کرد: البته قرار بود زودتر از این ها رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور به انجام برسد و به همین خاطر تمرینات تیم بوکس قم مدت زیادی است که برگزار می شود ولی سرانجام قرار شد مسابقات بوکس قهرمانی کشور از دهم آذرماه به میزبانی استان البرز برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور پیش از این برای چندین بار به تعویق افتاد ولی در نهایت با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان این رقابت‌ها از روز یکشنبه هفته آینده به میزبانی استان البرز شروع می شود.

جعفری با بیان اینکه تمرینات بوکسورهای قمی در خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم در حال انجام است و نسبت به اعزام یک تیم آماده به این رقابت ها تلاش می شود، اضافه کرد: ما رقابت های بوکس قهرمانی کشور را کاملا جدی گرفته ایم چون ظرفیت و توانمندی خوبی برای درخشش و کسب مدال در این رقابت ها در بوکس استان قم می بینیم.

وی با پیش بینی حضور چهره های شاخص بوکس کشور از استان های مختلف در این دوره از مسابقات، یاد آور شد: رقابت‌های این دوره با حضور 255 بوکسور از 34 استان برگزار خواهد شود و بهترین نفرات را در ترکیب تیم قم به این مسابقات می فرستیم.

رئیس هیئت بوکس استان قم در ادامه افزود: البته مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کرده‌اند که زمان ورود تیم‌ها در روز یکشنبه دهم آذرماه است در حالی که یک روز پس از آن نیز مراسم وزن کشی و قرعه کشی برگزار می شود رقابت مدعیان از عصر روز دوشنبه نهم آذر ماه شروع می شود و جدال مدعیان کسب مدال در اوزان مختلف تا عصر روز جمعه پانزدهم آذر ماه در کرج ادامه می یابد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.