سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سونگ: لی الهام بخش من در فوتبال است/ حضور نکونام پیروزی تیمش را تضمین می کند

سونگ بازیکن تیم اف سی سئول و یکی از گزینه های مردم فوتبال آسیا ، ضمن تمجید از عملکرد نکونام، لی را به عنوان الهام بخش خود در فوتبال معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت AFC هادائه سونگ که به همراه جواد نکونام ژنگ ژی به عنوان بهترین مرد سال فوتبال آسیا نامزد شده است در کنفرانس خبری روز گذشته به تعریف از رقیب ایرانی اش پرداخت.
 
 وی در ادامه این کنفرانس خبری افزود: لی که در سال 2012 به این عنوان انتخاب شد یکی از دوستان صمیمی من است و درباره این جایزه با من صحبت زیادی کرده و وقتی من امسال به عنوان یکی از نامزد های کسب این جایزه انتخاب شدم او به من توصیه کرد که بدون در نظر گرفتن اینکه نتیجه چه خواهد شد از آن لذت ببر.

 او همچنین به رقابت فشرده ای که با دو نامزد دیگر دارم اشاره کرد شانسم را با وجود آنها کم قائل شد.
 
اخیرا بازی های مقدماتی جام جهانی و باشگاه های آسیا با یکدیگر مواجه شده ایم و می توانم به شما بگویم او چقدر فوق العاده است.
 
هادائه سونگ وی با اشاره به محرومیت نکونام که دور برگشت مرحله لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: خیلی خوش شانس بودیم که نکونام در دور برگشت حضور نداشت، در غیر این صورت با توانایی که داشت پیروزی تیمش را رقم می زد.
 
ژنگ ژی نیز بازیکن فوق العاده ای است که برای باشگاه بزرگی بازی می کند و ما را در فینال مغلوب خود کردند،  پس او شانس زیادی دارد و شایسته این جایزه و عنوان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گزینه های ، مردم ، فوتبال ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.