سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میلی‌منفرد:

تغییر مدیران وزارت علوم در راستای بهبود و اصلاح در انجام امور صورت می‌گیرد

معاون آموزشی وزیرعلوم گفت: تغییرات مدیریتی در راستای بهبود و اصلاح در انجام امور صورت می‌گیرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جعفر میلی‌منفرد معاون آموزشی وزیرعلوم، تحقیقات وفناوری درمراسم معارفه مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی، گفت : تغییرات مدیریتی در راستای بهبود و اصلاح در انجام امور صورت می‌گیرد.

میلی‌منفرد با گرامیداشت هفته بسیج و موفقیت تیم مذاکره‌کننده ایران در نشست 1+5، اظهار داشت : باید تمرین کنیم و به صورت بسیجی خدمت کنیم و این بدین معنی است که حرمت خون شهدا را پاس بداریم و طوری خدمت کنیم که اعتقاد ارباب رجوع و مراجعه‌کنندگان به اسلام و نظام و انقلاب تقویت شود.

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به لزوم استفاده از مجموعه کارکنان هر بخش در تصمیم‌گیری‌های سازمانی، گفت: در جمع همکاران نباید به هیچ وجه حس اعمال تبعیض ایجاد شود و در عوض این دیدگاه باید حاکم باشد که هرکس خالصانه کار کند، زحماتش دیده می‌شود و نظراتش در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ می‌شود.

میلی‌منفرد با تقدیر از خدمات ابوالفضل حسنی در زمان تصدی مسئولیت دفتر گسترش آموزش عالی، گفت : هدف از تغییرات مدیریتی ایجاد وضعیتی برای بهبود بیش از پیش در انجام امور است و هیچ‌گاه جابه‌جایی یک مدیر به منزله نفی کارهای انجام گرفته در گذشته نیست.

معاون آموزشی وزیر علوم با معرفی سیدحسین حسینی به عنوان مدیرکل جدید دفتر گسترش آموزش عالی، گفت: دکتر حسینی از خانواده محترم شهداست و با توجه به سوابق ارزشمند اجرایی ایشان، امیدوارم بتواند منشا خیر و برکت باشد و امور دفتر گسترش آموزش عالی را به بهترین نحو به پیش ببرد.

دراین جلسه حسنی گزارشی از عملکرد خود در دوران مسئولیتش در دفتر گسترش آموزش عالی ارائه کرد و حسینی نیز به ارائه برنامه‌های خود در جهت بهبود عملکرد این مرکز پرداخت.

در پایان این مراسم حکم انتصاب حسینی و همچنین لوح تقدیر حسنی از طرف میلی‌منفرد به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.