سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه تهران:

"بودجه پژوهشی" به تغذیه دانشجویی اختصاص یافته است

کمبود یارانه تغذیه دانشجویی تمام دانشگاه را با مشکل مواجه کرده است دانشگاه تهران از بودجه بخش پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و حتی بودجه مواد آزمایشگاهی کاسته و به این بخش اختصاص می‌دهد.

دکتر علی رضا وجهی، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: "یارانه تغذیه دانشجویی" که اختصاص داده شده است پاسخگوی این بخش نیست. 

وی افزود: نمی‌شود غذای دانشجویان را قطع کرد، ما غذای دانشجویان را می‌دهیم اما از کجا؟ از بودجه دیگر بخش‌ها این غذا تهیه می‌شود. 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: ما باید از "بودجه" بخش پژوهشی، فرهنگی و آموزشی بکاهیم تا در بخش غذا هزینه کنیم ما باید از مواد آزمایشگاهی آزمایشگاه‌ها بزنیم و به غذا اختصاص دهیم. 

وجهی اظهار داشت: نمایندگان مجلس در این زمینه خوب حرکت نکردند، قرار بود اعتباری که از بخش یارانه تغذیه صندوق رفاه دانشجویان کم می‌شود به حساب دانشگاه‌ها واریز شود ولی فقط ۵۰ درصد این یارانه‌ای که کم شده بود به حساب دانشگاه واریز شده است نه تمام آن. 

 وی تصریح کرد: ما اقلام اولیه خود مانند گوشت و مرغ را از بازار آزاد تهیه می‌کنیم، قیمت امسال با سال گذشته تفاوت داشته و بیشتر از سال گذشته است، باید بودجه بیشتری به بخش تغذیه دانشجویی اختصاص می‌دادند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.