سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افزایش 55 درصدی صادرات میوه از آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: صادرات میوه از گمرکات آذربایجان غربی در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 55 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، میرهاشم سیداحمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به عمده کالاهای صادراتی از گمرکات آذربایجان غربی، اظهار داشت: هفت ماه امسال یک میلیون و 83 هزار و 760 تن انواع سیمان به ارزش 76 میلیون و 383 هزار و 98 دلار از گمرکات استان صادر شده است.

وی با اشاره به افزایش صادرات سیمان آذربایجان غربی، تصریح کرد: ارزش دلاری سیمان صادر شده از گمرکات آذربایجان غربی در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 46 درصد افزایش یافته است.

سیداحمدی به صادرات انواع میوه‌های خوراکی از گمرکات آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: هفت ماه امسال 100 هزار و 394 تن انواع میوه به ارزش 70 میلیون و 617 هزار و 681 دلار از گمرکات استان صادر شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: صادرات میوه از گمرکات استان در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 55 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 519 تن ماشین‌آلات، وسایل مکانیکی و اجزا و قطعات آن‌ها در هفت ماه امسال از گمرکات آذربایجان غربی صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 20 میلیون و 635 هزار و 674 دلار برآورد می‌شود.

سیداحمدی اضافه کرد: صادرات مواد پلاستیکی و اشیای ساخته شده از آن‌ها از گمرکات آذربایجان غربی در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش یافته است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.