سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تصفیه خانه تعطیل پردیس بعد از 20سال فعال می شود

استاندارتهران گفت: فرماندارشهرستان پردیس در راستای حل مشلات مردم در حوزه آب رسانی با پیگیری مسئله تصفیه خانه تعطیل در شهرستان با گذشت 20سال از آن با همکاری رئیس آبفای استان تهران این تصفیه خانه را در راستای کاهش مشکلات مردم در این زمینه فعال خواهدشد.

حسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:فرماندارشهرستان پردیس در راستای حل مشلات مردم در حوزه آب رسانی و تامین آب شرب مردم با پیگیری مسئله تصفیه خانه تعطیل در شهرستان با گذشت 20سال از آن با همکاری رئیس آبفای استان تهران این تصفیه خانه را در راستای کاهش مشکلات مردم در این زمینه فعال کنند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :تصفیه خانه پس آب تمامی شهر ها به عنوان بخشی جدید در حوزه زیست محیطی با استفاده این آب در بخش های کشاورزی و سایر قسمت های حیاتی به عنوان مسئله ای مشترک برای همه شهر های استان با پیگیری های لازم اهمیت زیادی دارد .

استاندار تهران با اشاره به تامین منابع مالی احداث تصفیه خانه پس آب شهر ها با حمایت بخش خصوصی اضافه کرد :در این حوزه در بحث تامین منابع مالی با وجود مشکلات موجود با همکاری بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها در این راستا و صدور مجوز های دولتی برای فروش این آب به بخش های کشاورزی حرکتی مثبت در این جریان در استان تهران در حال شکل گیری است.

هاشمی در خاتمه این مورد را برنامه ای محوری در استانداری دانست و اظهارداشت :این موضوع در شورای برنامه ریزی برای استانداری موردی مهم و محوری است ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.