سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

لطیفی به صبا باز می‌گردد

بازیکن سابق تیم فوتبال صبای قم با جدایی از تیم فعلی خود برای دور برگشت بازی‌های لیگ برتر به جمع شاگردان صمد مرفاوی در صبای قم ملحق می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، به دنبال جذب چند بازیکن توانمند برای تقویت تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل دوم بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، این تیم در مهلت نقل و ‌‌انتقالات تاکنون 2 بازیکن جذب کرده است.

صبایی‌ها قصد دارند تا پایان مهلت نقل ‌و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک بازی دیگر را نیز به جمع نفرات فعلی خود اضافه کنند تا بلکه با قدرت و صلابت بیشتری در دور برگشت بازی‌های این فصل به مصاف حریفان بروند.

یکی از بازیکنان که این روزها مدنظر کادر فنی صبای قم است تا این تیم تقویت شود، گفته می‌شود که علیرضا لطیفی مدافع سابق همین تیم صبای قم است که در لیگ هشتم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور اتفاقاً با پیراهن تیم صبای قم خود را مطرح کرد.

لطیفی در پایان لیگ هشتم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در سال 1388 به دنبال پایان قرارداد خود با باشگاه صبای قم، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و بنا به درخواست و تمایل محمد مایلی‌کهن سرمربی آن زمان تیم فوتبال سایپای کرج، برای بازی در لیگ دهم راهی این تیم شد.

لطیفی در حالی از صبای قم در آن مقطع جدا شد که از لیگ هشتم و به دنبال تمایل فیروز کریمی از تیم دسته اولی جام آزادگان یعنی صنایع اراک به تیم فوتبال صبای قم پیوسته بود و 2 فصل در ترکیب نماینده قم در لیگ برتر به عنوان مدافع چپ بازی کرد.

تا پیش از اینکه حضور علیرضا لطیفی در تیم فوتبال صبای قم برای بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قطعی شود 2 بازیکن جدید از آغاز مهلت نقل ‌و انتقالات نیم فصل لیگ سیزدهم تاکنون به صورت رسمی به صبای قم ملحق شده‌اند.

این 2 بازیکن غلامحسین بادامکی و هادی شکوری هستند که یکی در نقش هافبک و دیگری در پست مدافع با نظر کادر فنی صبای قم جذب شده‌اند و صبا تلاش می‌کند با توجه به اینکه موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ندارد، تیمی قوی را برای دور برگشت آماده کند.

بحث حضور بازیکنان جدید در صبای قم در حالی این روزها مطرح است که پیش از آن به دلیل کسب نتایج ضعیف در نیم فصل نخست بازی‌های لیگ سیزدهم، در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم نیز تغییراتی ایجاد شد و در حالی که مسئولان باشگاه صبا با محمد مایلی کهن سرمربی این تیم که در 15 مسابقه در لیگ برتر و یک دیدار در مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور هدایت این تیم را بر عهده داشت ادامه همکاری ندادند و از بین چند گزینه‌ای که در خصوص احتمال حضور آن‌ها صحبت بر سر زبان بود، در نهایت با عبدالصمد مرفاوی به توافق رسیدند./س

برچسب ها: قم ، بازگشت ، لطیفی ، صبای قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.