سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبری فرد: بازی با میلان سبب رفع کدورتها خواهد شد/به دلیل کشیدگی عضله نمی‌توانم بازی کنم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با ستارگان میلان، انگیزه خوبی برای پیشکسوتان است که هنوز از یاد نرفته‌اند و هم‌چنین موجب انسجام و رفع کدورت‌ها خواهد شد.

بهروز رهبری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی پیشکسوتان پرسپولیس با میلان اقدام جالبی بود و سبب شد دوستانمان را که سالهای سال ندیده بودیم، ملاقات کنیم.

حضور مردم، خبرنگارها و عکاسان در تمرین‌ها نشانگر علاقه به پیشکسوتان می‌باشد و به آنها دلگرمی می‌دهد که هنوز از ذهن مردم پاک نشده‌اند.

وی در خصوص تمرین‌ها جهت آمادگی حضور مقابل ستارگان میلان بیان کرد: تمرین‌ها خیلی خوب و جدی پیش می‌رود و همه بازیکنان از پنجعلی گرفته تا جباری با انگیزه و جدیت کامل تمرین‌ها را انجام می‌دهند.

2 روز تمرین داشتیم و امروز به استراحت بازیکنان اختصاص داشت، فردا هم آخرین روز تمرین است و حضور مایلی کهن در تمرین فردا کدورت‌ها را از بین خواهد بود.

رهبری فرد در مورد عملکرد سرمربی و مربی گفت: علی پروین هم چون گذشته فقط به برد تیم فکر می‌کند و از لحاظ اخلاق، روحی و روانی تغییری نکرده و دوست دارد به گل برسیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تاکتیک تیم برای روز مسابقه اظهار داشت: با در نظر گرفتن سن و تجربه بازیکنان و اینکه فوتبالیست‌های بزرگی هستند نمی‌توان گفت چگونه بازی کنند و یا با چه تاکتیکی در مسابقه حرکت کنند چون خودشان از لحاظ فکری و روانی به بلوغ رسیده‌اند و در تیم ملی بازی کردند. استفاده از تجربیات در زمین یکی از عوامل موفقیت است.

بهروز رهبری فرد در خصوص آمادگی بازیکنان بیان کرد: بسیار از پیشکسوتان به دلیل دور بودن از ورزش و مربی‌گری اضافه وزن دارند وبازیکنان مسن نسبت به بازیکنان جوان تر از شرایط و احتمال کم تری برای حضور در بازی برخوردار هستند.

وی در مورد حذف شدنش از بازی گفت: با شرایطی که روز اول تمرین داشتم، عضلاتم کشیده شده وبه همین دلیل نمی توانم روز پنجشنبه بازی کنم ولی برای تماشا به استادیوم آزادی خواهم آمد.

رهبری‌فرد در مورد راهکارهایی برای مقابل میلان اظهارداشت: باید خصوصیات علی پروین را درنظر گرفته وباید به دنبال برد باشند و فکر باخت را از سر بیرون کنند. حضور هواداران ورسانه‌ها بازی را قشنگ‌تر و می‌تواند از عوامل مهم پیروزی تیم باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط تیم میلان بیان کرد: بازی با بزرگان فوتبال جهان هم چون مالدینی که کاپیتان تیم ملی ایتالیا بود، کار بزرگ و قشنگی خواهد بود.

بهروز رهبری فرد در پایان خاطرنشان کرد: از علی‌پروین که پیشکسوتان پرسپولیس را دور هم جمع کرده است کمال تشکر را دارم و امیدوارم این دیدارها ادامه داشته باشد وچندین بار در سال برگزار شود تا انگیزه خوبی برای پیشکسوتان شود که یادشان درمیان مردم از بین نرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: میلان ، بازی ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.