سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اوج اقتدار ایران اسلامی در برابر غربیها در مذاکرات ژنو شکوفا شد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مذاکرات ژنو گام بسیار ارزشمندی در عرصه دیپلماسی کشور بود و حماسه سیاسی بار دیگر و این بار در مذاکرات هسته ای ایران با گروه موسوم به ˈ1+5ˈ جلوه گر شد.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای با نمایندگان گروه 1+5 اظهارکرد: این مجاهدت و تلاش بزرگمردان ایرانی در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

وی گفت: در سال مزین به حماسه سیاسی، برگ زرین دیگری بر توفیقات ایران اسلامی در این برهه از زمان و دوره حاکمیت دولت ˈتدبیر و امیدˈ حاصل شد.

مهری افزود: مجموعه تیم مذاکره کننده ایرانی تلاشی ارزشمند و تاریخی در این مذاکرات سخت و فشرده از خود به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: این تلاش جانانه و توفیق بزرگ در مسیر خط تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بود که با نرمش قهرمانانه و شجاعت در عرصه بین المللی حاصل شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: امروز همه مسؤولان اجرایی در عرصه خدمت به ویژه مقوله خطیر دیپلماسی، در راستای عهد و پیمان با مردم، کلام الله مجید، خون شهدا و مجاهدت های امام راحل گام بر می دارند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ در دهه چهارم انقلاب موسوم به دهه ˈپیشرفت و عدالتˈ و با همراهی و استقامت جانانه آحاد جامعه، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر کشور در عرصه های گوناگون باشیم./س


برچسب ها: اقتدار ، غرب ، مذاکره ، ژنو ، دیپلماسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.