سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تاکیدفرمانداردماوند به جلوگیری ازساخت وسازهای غیرمجازوتخریب منابع طبیعی

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دماوند گفت:جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تجاوز و تعرض به منابع طبیعی و تخریب آن به عنوان یک وظیفه اصلی آحاد جامعه و مسوولان این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

ˈناصر محمودی فرˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اولویت برنامه های خود در فرمانداری شهرستان دماوند اظهارکرد: ساماندهی این موضوع با توجه به خلأهای قانونی موجود در این زمینه، نیازمند مدیریت کردن شایسته است تا شهرستان دماوند را از بحران پیش رو خارج کرده و نگرانی مسؤولان فرادستی را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه همه جانبه منطقه جز با اراده جمعی حاصل نمی شود و شهرستان دماوند با توجه به وجود زیرساخت های فراوان، از توانمندی لازم برای آبادانی و بالندگی برخوردار است.

فرماندار دماوند، توسعه کشاورزی وصنعت را موجب رشد متوازن شهرستان دانست و گفت: دماوند از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است که می تواند در رشد، توسعه و آبادانی آن مؤثر باشد.

وی گفت: تحقق این امر به شرط استفاده بهینه از این قابلیت ها دور از دسترس نیست و می تواند معضل بیکاری را در منطقه مرتفع کند.

محمودی فر افزود: باید به موازات فعال بودن بخش کشاورزی و دامپروری، بخش صنعت را نیز فعال کنیم تا رشد متوازنی را در منطقه شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در پیش گرفتن این رویه، از آسیب های وارده به بخش کشاورزی خواهد کاست.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند مهمترین مشکل منطقه را در شرایط کنونی در بخش آب برشمرد و تصریح کرد: باید تمامی امکانات را در جهت رفع این مشکل بسیج کرد که شاه کلید توسعه شهرستان است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.