سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

استانداردسازی مسکن مهر دردستورکارفرمانداری قراردارد

فرماندارجدید شهرستان پردیس گفت: استاندارد سازی مسکن مهر در برنامه های کوتاه مدت مدیریت شهرستان با توجه به ضعف ها و کمبود های موجود در حوزه مسکن مهر قرار دارد .

مهدی مهاجر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد برنامه کاری خود در حوزه مدیریت شهرستان پردیس گفت:اولویت کاری من در سمت فرمانداری شهرستان پردیس با وجود کم و کاستی ها در بخش های مختلف شهرستان در سه بخش کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت تقسیم می شود 

وی در ادامه این مطلب با اشاره به موضوع استاندارد سازی مسکن مهر به عنوان برنامه کوتاه مدت مدیریت شهرستان تصریح کرد :استاندارد سازی مسکن مهر در برنامه های کوتاه مدت مدیریت شهرستان با توجه به ضعف ها و کمبود های موجود در حوزه مسکن مهر قرار دارد .

فرماندارجدید شهرستان پردیس رسیدگی به وضعیت مناطق صنعتی را از اولیت های برنامه های فرمانداری دانست و اضافه کرد :از جمله اولویت ها در برنامه فرمانداری شهرستان پردیس با سیستم مدیریت جدید می توان به رفع و فتح مشکلات و کمبود های موجود در مناطق صنعتی شهرستان اشاره کرد .

مهاجر در خاتمه اظهارداشت :رفع مشکلات و بهینه سازی مناطق صنعتی به منظور افزایش بازدهی این مناطق در برنامه بلند مدت و میان مدت نخست با بررسی بیوگرافی شهرستان و آیتم بندی موارد در این منطقه صورت می گیرد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.