سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت بازار کتاب در روزهای اخیر؛

تقلیل 30 درصدی قیمت کاغذ، نتیجه تلاش 100 روزه دولت یازدهم

کاغذهای حوزه استحفاظی اتحادیه کاغذ و مقوای تهران به گفته‌ی منصور حاج آخوندیان، مدیر عامل این اتحادیه در پایان 100 روزه نخست فعالیت دولت یازدهم با کاهش و تقلیل قیمت 30 درصدی مواجه شدند.

منصور حاج آخوندیان، مدیر عامل اتحادیه کاغذ و مقوای تهران که پیش از این ناامیدی خود از وضعیت بازار کاغذ را اظهار داشته و کسالت جسمیش را ناشی از این ناامیدی می‌دانست، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اینکه در حال حاضر وضع کاغذ و مقوا در قالب تقلیل و کاهش قیمت 30 درصدی کاغذهای گلاسه و مقوا تجلی پیدا کرده، افزود: تحریم‌ها ربطی به ما پیدا نمی‌‌کنند.
 
به گفته حاج آخوندیان، امروزه قیمت کاغذ تحریر موجود در بازار کاغذ تنزل که نداشته، افزایش هم داشته است.
 
مدیر عامل اتحادیه کاغذ و مقوای تهران اظهار داشت: از دلایل افزایش غیرقابل قبول قیمت کاغذ تحریر موجود در بازار می‌توان به فعالیت شرکت‌های بزرگ و وارد کنندگان متفرقه و ناشناخته کاغذ در زمینه ورود این محصول حیاتی صنعت نشر کشور اشاره کرد.
 
وی گفت: تا به امروز با وجود درخواست‌های مکرر اتحادیه کاغذ و مقوای تهران از وزارت‌های صنعت، معدن و تجارت و وزارت‌خانه‌های دیگر مرتبط با مسئله بحران کاغذ مبنی بر اعلام لیست وارد کنندگان متفرقه کاغذ و قرار دادن این لیست در اختیار اتحادیه کاغذ و مقوای تهران هیچ پاسخی از سوی مسئولان دریافت نشده است.
 
حاج آخوندیان خاطر نشان کرد: امید است که با انتشار این درخواست در قالب اخبار منتشر شده از دریچه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مسئولان پاسخی داده و گامی در جهت بهبود هر چه بیشتر وضعیت بازار کاغذ بر دارند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.