سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعات 12 هزار موقوفه کشور به روز شد

معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه از به روز شدن اطلاعات 12 هزار موقوفه در کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام والمسلمین «محمد مهدی حاتمی» در نشست هم اندیشی معاونین، مدیران کل استان ها و مدیران ستاد سازمان اوقاف خاطر نشان کرد: در ابتدای این فرایند، اطلاعات موقوفات دارای درآمد بالا پس از تائید نهایی وارد سامانه اوقاف شد و پیشرفت های خوبی تاکنون در این راه حاصل شده است.

حاتمی بازنویسی و اسکن وقف نامه ها و به روز کردن اطلاعات موقوفات را از جمله اقدامات معاونت اوقافی عنوان کرد و افزود: در حوزه تکمیل اطلاعات،  بالای 90 درصد اطلاعات تکمیل شده و به روز شده است.

این مقام مسئول متذکر شد: در حوزه بررسی و تائید اطلاعات، در مجموع زحمات زیادی کشیده شد و نهایتا آمار پس از تائید به صورت کشوری ارائه شده است.

وی افزود: از مجموع 22 هزار و 87 مورد موقوفه که در سال گذشته درآمد زا بود ه اند تا کنون اطلاعات مربوط به  12 هزار و 24 مورد وارد سامانه جامع اطلاعات اوقاف شده است.

وی با اشاره به این مطلب که در برخی از استان ها، اقدامات و عملکرد بهتر و در برخی دیگر ضعف و کاستی وجود داشته است، اضهار داشت: استان های خراسان رضوی با 4 هزار و 10 موقوفه، اصفهان با 2 هزار 498 موقوفه، خراسان جنوبی با 1702 موقوفه و یزد، تهران، مازندران، فارس و آذربایجان شرقی، از جمله استان های فعال در زمینه ورود اطلاعات بشمار می روند.

وی یادآور شد: اگر این روند ادامه پیدا کند، تا پایان امسال کار به روز کردن اطلاعات موقوفات کشور به فضل الهی به پایان خواهد رسید.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: خیریه ، اوقاف ، موقوفات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.