سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

توافق هسته ای پیروزی بزرگ برای ملت ایران

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق هسته ای ایران با 1+5 ، امید را در دل ملت ایران زنده و آرامش را به آنها هدیه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نعمت الله منوچهری توافق هسته ای را پیروزی بزرگی برای ملت و دولت ایران دانست و منشاء این پیروزی را رهنمودهای فرزانه رهبر معظم انقلاب و مقاومت و پایمردی ملت ایران در برابر تحریم های ناعادلانه عنوان کرد.

وی افزود: به رسمت شناختن حق هسته ای ایران در این دور از مذاکرات، بزرگ ترین پیروزی برای ملت و دولت ایران بود و بالاخره طرف مقابل به این حق قانونی اذعان کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به تلاش های فراوان دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده ایران در توافق هسته ای، گفت: دولت یازدهم با تدبیر خاص خود در تمامی حوزه ها و بخصوص سیاست خارجی، امید را به کشور بازگرداند و با روانه کردن تیمی مجرب به پای میز مذاکرات، پیروزی را به ملت ایران تقدیم کرد.

وی با تبریک این پیروزی بزرگ به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران گفت: رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از این توافق برای ما معیار نهایی است و اگر معظم له از این توافق راضی باشند نمایندگان مردم در خانه ملت نیز راضی خواهند بود.

منوچهری گفت: نمایندگان منتظرند تا گزارشی جامع از روند این دوره از مذاکرات به مجلس ارائه شود تا بهتر بتوانند سطح این پیروزی بزرگ را مورد سنجش قرار دهند.

وی افزود: اما آنچه هم اینک مشهود است ایجاد آرامش و ثبات در بازار به دنبال توافق هسته ای است که انتظار می رود با تداوم مذاکرات مثبت، این روند همچنان ادامه یابد./

برچسب ها: توافق ، هسته ی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.