سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

امنیت سرمایه گذاری؛ کلید توسعه پایدار

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستیابی به توسعه پایدار، نیازمند سرمایه گذاری و بهره جویی از مزیت های نسبی بالقوه اقتصادی است و این مهم با تامین امنیت سرمایه گذاری محقق می شود.

قاسم سلیمانی در نشست با جمعی از سرمایه گذاران افزود: لازمه توسعه اقتصادی، امنیت در سرمایه گذاری است چرا که وجود امنیت مهم ترین زیر ساخت سرمایه گذاری است و تا سرمایه گذار احساس امنیت نکند برای سرمایه گذاری اقدام نخواهد کرد.
وی افزود: امنیت باعث پیشرفت و تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری می شود و برای یک سرمایه گذار مهم ترین رکن امنیت سرمایه و سود سرمایه اش است.
سلیمانی، ایجاد امنیت برای حساب های مالی سرمایه گذاران، امنیت روحی و جسمی برای سرمایه گذار، تسهیل امور قضایی و کاهش روند رسیدگی، تکریم صاحبان سرمایه و جذب اعتماد و اطمینان سرمایه گذار را از راهکارهای جذب سرمایه گذار در استان چهارمحال و بختیاری دانست.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نوآوری و عدالت اقتصادی ارتباط دو سویه و معناداری با یکدیگر دارند و با نگاه توأمان به هر دو مقوله می توان شاهد رشد اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری بود.
سلیمانی، با بیان اینکه مهمترین علت توسعه نیافتگی استان چهارمحال و بختیاری کمبود سرمایه اقتصادی است اظهار داشت: زیر ساخت های سرمایه گذاری در این استان مهیاست و بستر لازم برای امنیت سرمایه گذاری نیز فراهم شده است.
وی تصریح کرد: با رشد سرمایه گذاری در استان چهارمحال و بختیاری شاهد رشد اقتصادی و اشتغال زایی خواهیم بود.
بنابراین، آسان سازی ورود سرمایه گذار، منافع متقابلی را برای این استان و سرمایه گذاران به دنبال خواهد داشت./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.