سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل اتحادیه انجمن‎های اسلا‌می‎دانش‎آموزان:

تقویت روحیه بسیجی در جامعه بسترساز پیروزی بر دشمنان اسلام است

دبیرکل اتحادیه انجمن‎های اسلا‌می‎دانش‎آموزان گفت: تقویت و توسعه روحیه بسیجی در جامعه بستری را فراهم می آورد تا در تمام عرصه‎ها بر دشمنان اسلام به پیروزی حقیقی دست یابیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‎های اسلا‌می‎دانش‎آموزان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج  مظهر نیروی کارآمد درونی کشور و برگ برنده و سرنوشت‌ساز ملت ایران برای مقابله با دشمنان است.
 
وی با اشاره به تعبیر امام(ره) مبنی بر اینکه«بسیج شجره طیبه الهی است» اظهار داشت: بسیج یک محتوا و الگو است.
 
علامتی ادامه داد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند:«دفاع از اسلام و کشورهای اسلا‌می‎امری است که در مواقع خطر، تکلیف شرعی و الهی و ملی است و برتمام قشرها و گروه ها واجب است». اصل پیشگیری ایجاب می‎کند که هر امت اسلا‌می‎ آمادگی دفاعی برای هرگونه خطری که اسلام را به مخاطره افکند را داشته باشند.
 
دبیر کل اتحادیه انجمن‎های اسلا‌می‎دانش‎آموزان گفت: بسیج یک حرکت اجتماعی است که در هر جامعه‎ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص بوجود ‌می‎آید.
 
وی بیان داشت: همانگونه که ما ارزش نیروی بسیج را می‌شناسیم دشمنان نیز این نیرو را خوب شناخته‌ و اهمیتش را درک کرده‌اند. دشمنان به خوبی می‌دانند که بقای‌ انقلاب مرهون این نیرو است و برای تضعیف این انقلاب نیز باید این نیرو را تضعیف کرد.
 
علامتی گفت: در هر جامعه‌ای که تفکر بسیجی حاکمیت داشته باشد، جامعه‌ای پویا و زنده است و هرجا بسیج حاضر باشد ضامن بقای نظام بوده و خواهد بود و باید روحیه و تفکر بسیجی را تقویت کنیم چرا که نام بسیج لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.
 
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه شاکله بسیج را نیروهای توانمند و مخلص این سرزمین تشکیل می‎دهند.گفت: تقویت و توسعه روحیه بسیجی در جامعه بستری را فراهم می‎آورد تا در تمام عرصه‎ها بر دشمنان اسلام به پیروزی حقیقی دست یابیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تقویت ، روحیه ، بسیجی ، اتحادیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.