سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تغییر کاربری اراضی از دغدغه های مسئولان در مازندران

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال با اشاره به استان مازندران به عنوان یکی از استان های برخوردار از انواع مواهب طبیعی اعم از جنگل، دریا، رودخانه و ... ، یکی از دغدغه های مسئولان را تغییر کاربری اراضی برشمرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت الاسلام طالبی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از تغییر کاربری نقش اساسی دارد و تا جای ممکن باید تلاش کنیم تغییر کاربری های غیرمجاز انجام نشود.

وی اظهار داشت: همچنین در برخی موارد اداره منابع طبیعی می تواند در همان ابتدا ازساخت و سازهای غیر مجاز جلوگيري ودر مرحله بعد با حضور نيروي انتظامي و يا نماینده قضایی اقدام به قلع و قمع کند.

وی ساماندهی بنگاه های املاک را در راستای کاهش تخلفات احتمالی در حوزه تفکیک غیر مجاز اراضی زراعی و باغات عنوان کرد و افزود: مشاوران بنگاه های املاک بر اساس قانون تنها می توانند نقش دلالی داشته باشند و هرگونه نقل و انتقال و معامله باید در دفاتر اسناد رسمی صورت گیرد.

حجت الاسلام طالبی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، خدمت رسانی بی وقفه و شایسته را از ویژگی های این نهاد مقدس عنوان کرد و افزود: نهاد مقدس بسیج از زمان تشکیل آن در سال های دفاع مقدس و چه پس از آن در عرصه های فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر حضور پررنگی داشته است.

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه گزارش مدیرکل ثبت اسناد و املاک در خصوص ساماندهی بنگاه ها و مشاوران املاک و گزارش وزارت اطلاعات استان درباره پیگیری برداشت های غیرمجاز شن و ماسه بود./س

برچسب ها: اراضی ، مسئولان ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.