سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تایید غیرنظامی بودن فعالیت های هسته ای ایران در مذاکرات ژنو

عضو کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی، توافق تیم مذاکره کننده هسته ای با گروه 1+5 را در به رسمیت شناختن حقوق ملت ایران دراستفاده صلح آمیز از فعالیت های هسته ای ، مهرتاییدی برغیرنظامی بودن این فناوری درجمهوری اسلامی ایران دانست.

 

عزت اله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: همین قدر که به دنیا ثابت شد که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال فعالیت های نظامی وتولید بمب اتم نبوده، دستاورد بزرگی است و کشورهای غربی واروپایی نیز باید به این حق قانونی ملت ایران احترام بگذارند.

وی افزود: توافقنامه ایران و 1+5 در ژنو، به معنی توقف فعالیت های هسته ای ایران نیست و این جمهوری اسلامی بود که حرف حق خود را به کرسی نشاند .

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، اعمال تحریم های نابرابر ویکجانبه علیه ایران را ناشی از سیاستهای غلط کشورهای غربی در گذشته اعلام کرد وگفت: امید است با توافق هایی که باگروه 1+5 در ژنو حاصل شد،آنان به حقوق کشورمان احترام گذاشته و مواضع منطقی تری را درآینده پیش بگیرند.

یوسفیان ملا، این موفقیت ودستاورد بزرگ جمهوری اسلامی در نشست اخیر گروه 1+5 در ژنو را به رهبر انقلاب وملت ایران تبریک گفت واز اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان نیز قدردانی کرد./

برچسب ها: ایران ، هسته ای ، ژنو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.