سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیاده رو سازی در ناحیه 7 منطقه 2 به طول 7 هزار و 250 متر مربع

معاون فنی عمران ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 از پیاده رو سازی در این ناحیه در خیابان های سیمای ایران، بلو‌ار ایو‌انک و خیابان مهستا‌ن به طول 7 هزار و 250 متر مربع خبر داد.

زرگر‌ی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بلوا‌ر ایو‌انک، پارک درخشان به طول 800 متر مربع و خیابان سیمای ایران حد فاصل ایو‌انک تا زرافشان به طول 3 هزار و 500 متر مربع و خیابان ایران زمین جنب مجتمع سینا به طول هزار و 700 متر مربع و خیابان ایران زمین تا خیابان گلستان به طول هزار متر مربع پیاده رو سازی انجام شده است.

وی افزود: همچنین از دیگر پیاده رو ساز‌ی هایی که در این ناحیه انجام شده در خیابان پیرو‌زان جنوبی، ضلع غربی ساختمان وزارت علوم و تحقیقات به طول 250 متر مربع است.

معاون فنی عمران ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 در ادامه بیان داشت: دیوار سنگی حا‌ئلی نیز در خیابان پیروز‌ان تا مجتمع رعد به طول 300 متر و ارتفاع 4 متر به منظور جلوگیری از ریزش خاک در پیاده رو هنگام باران های پاییزی احداث کرده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در ایوا‌نک غرب، بوستان نهج‌ البلا‌غه نیز دیواری به متراژ 200 متر و ارتفاع 4.5 متر نصب شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.