سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج جامعه زنان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه‌ دشمنان داشته است

سردار نقدی گفت: بسیج جامعه زنان مسئولیت سنگینی در خنثی‌سازی تهاجم گسترده‌ای که بر علیه بانوان وجود دارد بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در همایش تجلیل از زنان و مادران اسوه بسیجی (طلایه‌داران ایثار) که صبح امروز در مجتمع فرهنگی 13 آبان، سفارت سابق آمریکا برگزار شد، گفت: نگرش حاکمیت اسلامی باعث شد زنان از منازل و بیقوله‌ها به حیات اجتماعی آورده شوند و باید به این راه افتخار کنیم چرا که زن با شخصیت والایش باعث درخشش و تحول جامعه شده و با عزتی که زن ایرانی دارد می‌توانیم این شخصیت را به جهان بشریت معرفی کنیم.  
 
وی تصریح کرد:‌ امروز ماموریم برای تحقق تمدن اسلامی که مقام معظم رهبری آن را آرمان‌گذاری کردند و همانطور که امام راحل نشانه‌گذاری کردند حرکت کنیم، چون امام راحل استقلال، آزادی و حکومت اسلامی را پایه‌گذاری کردند و با تاکید بر دفاع مقدس در مقابل متجاوز، پیروزی درخشانی را نصیب کشور کردند و این مشعشع‌ترین بخش تاریخ کشور است.  
 
سردار نقدی اظهار داشت: اگر رشد، سلامت، بالندگی و تعالی باشد، تمامی سلول‌های انسانی این تمدن سالم و بالنده استوار می‌شود و اگر در هر حکومتی نقص و بیماری به وجود آید این ساختار تمدن بزرگ لطمه می‌خورد.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه زن محور معنوی، روحی و ستون خیمه کانون خانواده است و دشمنان این مسئله را به خوبی می‌دانند، بیان داشت: دشمنان برای اینکه به هدف‌شان نزدیک شوند، کانون خانواده را مورد هدف قرار داده‌اند و بیشترین وجه همت رسانه‌های استکباری در تهاجم فرهنگی متوجه زنان و دختران است چرا که اگر بتوانند ستون خیمه خانواده را دچار بیماری کنند، کلیه آرمان‌های ما خیالی می‌شود.
 
وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند یک تصویر رویایی از کنار گذاشتن خصوصیاتی که باید در زن مومنه باشد تا کانون خانواده را با نورافشانی خود گرم نگه دارد از ما بگیرند.
 
سردار نقدی گفت: آنها دائما در رسانه‌هایشان می‌گویند چرا یک مرد می‌تواند چند زن داشته باشد و یک زن نمی‌تواند چند شوهر داشته باشد و در این باره برای جلوگیری از تاثیرگذاری اقدامات آنها چندین راه داریم از جمله اینکه آرمان‌ها، راهبردها و آموزه‌های خود را حفظ کنیم و کسی که اهل تفکر است می‌تواند به فلسفه‌هایی که در تفاوت ارث و دیه بین مرد و زن وجود دارد پی ببرد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: 80 درصد بانوان ایرانی در سال 57 بیسواد بودند و هم‌اکنون پس از 35 سال با روی کار آمدن انقلاب اسلامی باعث شده که پیشرفت‌هایی با خیر و برکت و عزت برای زن بوجود بیاید.  
 
وی ادامه داد: دشمنان سعی می‌کنند زنان را از تربیت فرزندان پاک دور نگه دارند و توجه بانوان را به خانواده کم کنند.  
 
سردار نقدی اظهار داشت: رهبری، رئیس‌جمهوری و تمامي افراد از دامن یک زن تربیت شده‌اند و باید هوشیارانه عمل کنیم و بسیج جامعه زنان مسئولیت سنگینی در خنثی‌سازی تهاجم گسترده‌ای که بر علیه بانوان وجود دارد بر عهده دارد.  

انتهای پیام/  

برچسب ها: نقدی ، رئیس ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.