سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

نتیجه مذاکرات ژنو در اثر استقامت ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، گفت: نتیجه مذاکرات ژنو در اثر استقامت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، آیت الله مجتهد شبستری در جمع مردم شهرستان اهر گفت: اگر اسقامت ملت ایران و به خصوص رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود این نتیجه بدست نمی آمد.

وی، با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام راحل اسلام حیات دوباره یافت خاطرنشان کرد علیرغم مشکلات مختلف از جمله اقتصادی، در کشور به برکت اسلام و انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی، استقلال و امنیت در کشور حاکم است و باید قدر این را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه امروز دشمنان از طریق سایت های مختلف اسلام، شیعه و جوانان را نشانه گرفته اند خاطرنشان کرد باید برای مقابله با این سایت ها، با اجرای برنامه های متنوع و جذاب جوانان را به مساجد و اماکن تفریحی و فرهنگی سالم و با نشاط در جهت تهذیب روح و جشم سوق دهیم.

آیت ا... مجتهد شبستری، همچنین از حضور مردم در مراسم عزادای سیدالشهدا و یاران با وفایش تقدیر و تشکر کرد و افزود:هر سال نسبت به سال قبل عزاداری های شیدالشهدا(ع ) هرچه باشکوه تر برگزار می شود و امسال نیز باشکوه تر از گذشته برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر نیز در زمینه های مختلف و به خصوص برگزاری نماز جمعه در شهرستان اهر گزارشی ارایه کرد.

برچسب ها: نتیجه ، مذاکرات ، ژنو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.