سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

دنیا بادرنظر گرفتن منافع مشترک و مبتنی برقانون با ایران مذاکره کند

وزیر کشور گفت: دنیا باید با مردم ایران با نگاهی منطقی، عاقلانه و در نظرگرفتن منافع مشترک و مبتنی بر قانون مذاکره کند و مسائل را پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه همایش تجلیل از مادران و زنان اسوه بسیجی که صبح امروز(دوشنبه) در مجتمع فرهنگی سیزده آبان لانه جاسوسی سابق برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: 34 سال است که انقلاب کرده‌ایم و در تمام این سالها مورد هجمه و تهدید بیگانگان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده‌ایم، دشمنان از طرق مختلف در تلاش بوده‌اند که انقلاب ما را کنترل کنند و در بعضی مواقع به دنبال تغییر ساختار کشور و گاهی وقت‌ها به دنبال تغییر رفتار با ما بوده‌اند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: پس از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی،‌ ما با قوت و اقتدار، هدفدار و موفق در مسیرمان به پیش می‌رویم که قطعا این مسئله از لطف خدا، هدایت مقام معظم رهبری و مقاومت مردم بوده است.
 
رحمانی فضلی اظهارداشت: مردم به مسیرشان ایمان دارند و استقلال را برای خود یک موهبت الهی می‌دانند بنابراین دنیا باید با ملت ایران با نگاهی منطقی، عاقلانه و در نظرگرفتن منافع مشترک و مبتنی بر قانون با کشورما مذاکره کند و مسائل را پیش ببرد.
 
وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: اگر طرف مقابل با این رویکردها جلو بیاید، می‌توانیم با دنیا تعامل داشته باشیم اما اگر براساس زورگویی باشد قطع به یقین ملت ایران زیر بار نخواهد رفت.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.