سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران در نشست تودیع و معارفه فرماندار پردیس عنوان کرد:

شایسته سالاری در انتخاب فرمانداران لحاظ شد

جلسه شوراي اداري شهرستان پرديس با حضور استاندار تهران، معاون سياسي- اجتماعي و رؤساي دستگاههاي اجرايي شهرستان با محوريت توديع بيگدرلو و معارفه مهدي مهاجر سرپرست جديد فرمانداري اين شهرستان تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  سید حسین هاشمی استاندار تهران گفت: پرديس بايد نگين و الگو شهرسازي در استان تهران باشد.
 
 هاشمي تصريح كرد: مسوولان شهرستان با توجه به جمعيت و موقعيت منحصر به فرد جغرافيايي پرديس مي‌توانند با برنامه‌ريزي جامع اين شهرستان را به نگين و الگو استان در شهرسازي و معماري تبديل كنند.
 
وي افزود: البته خيلي از زيرساختها در شهرستان براي توسعه پرديس وجود ندارد و فرماندار جديد بايد با تعامل با ساير دستگاه ها اين زيرساخت ها را فراهم كند و روند توسعه شهرستان را  سریع تر پیش ببرد.
استاندار تهران تأكيد كرد: مشكل آب شرب پرديس بايد در اولويت كاري فرماندار جديد قرار گيرد و از طرفي فرماندار جديد بايد تلاش كند تا ادارات را در شهرستان مستقر كند.
 
استاندار تهران  ياد آورشد: همانطور كه بارها گفته‌ام براي انتخاب فرمانداران به هيچ‌وجه تحت فشار هيچ گروه و جناحي نبوده و نيستم و انتخاب فرمانداران تيم كارشناسي متشكل از اساتيد دانشگاه اعمال نظر مي‌كنند و به هيچ عنوان شخصي را با توصيه به فرمانداري نخواهم پذيرفت.
وي افزود: ملاك من در انتخاب فرمانداران اعتدال گرايي افراد است و به همين جهت از افراد  وابسته به هر جناح و با هر سليقة سياسي استفاده مي‌كنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.