سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

واگذاری ناحیه صنعتی ایواوغلی خوی به تولیدکنندگان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: ناحیه صنعتی ایواوغلی خوی به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی آذربایجان غربی آماده واگذاری می‌شود.

صابر پرنیان در گفت‌‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: اسناد تفکیکی از دغدغه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی است.

وی ادامه داد: در حوزه شهرستان ارومیه ناحیه صنعتی کریم‌آباد اسناد تفکیکی آماده بوده و تا 15 روز آینده تمام اسناد آماده است.

پرنیان ابراز داشت: ناحیه صنعتی ایواوغلی خوی به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی آذربایجان غربی به متراژ 50 هکتار آماده واگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: تمام امکانات زیرساختی فراهم شده به غیر از آب که خط انتقال آن در حال کار است و در کنار آن شهرک کانی غیرفلزی در عرض سه ماه تمام استعلامات گرفته شده و با پیمانکار به مبلغ 63 میلیون تومان برای طراحی فاز 1 و 2 قرارداد بسته شده و ابلاغ شده است.

پرنیان یادآور شد: به لحاظ وضعیت خاص شهرستان و سرمایه‌گذاری که برای فرآوری محصولات سنگی که در منطقه اولویت دارد قرارداد منعقد شده و تا 45 روز آینده طراحی شهرک اتمام یافته و ما وارد فاز زیرساخت‌سازی می‌شویم.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شهرک کانی غیرفلزی در شش ماه نخست سال 93 آماده واگذاری به صنعتگران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: برای نخستین بار در خوی شهرک صنعتی خصوصی در دستور کار قرار داشته و همچنین توسعه ناحیه صنعتی در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی قرار دارد./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.