سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست خبری عوامل سریال "کلاه پهلوی" با اصحاب رسانه عنوان شد:

دیگرکاری در عرصه تاریخ معاصر نخواهم کرد/ از آنچه انجام داده‌ام، پشیمان نیستم

کارگردان مجموعه "کلاه پهلوی" گفت: صحنه کار در عرصه تاریخ معاصر را به دوستانی که مجانی کار می‌کنند، واگذار می‌کنم ولی از ساخت "کلاه پهلوی" پشیمان نیستم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ حاضر در نشست خبری عوامل سریال "کلاه پهلوی" با اصحاب رسانه که با حضور "مهدی فرجی" مدیر شبکه یک سیما، "سید ضیاءالدین دری" نویسنده و کارگردان و نیز با حضور جمعی از بازیگران از جمله "داریوش فرهنگ"، "داریوش کاردان"، "امیرعلی دانایی"، "آناهیتا دری"، "نوید دری"، "فرشید ابراهیمان" و نیز برخی از عوامل پشت صحنه که در ساختمان تولید سیما برگزارشد، مدیر شبکه یک سیما ضمن یاد وخاطره از شهدا و جانبازان و نیز خیر مقدم و اصحاب رسانه و هنرمندان گفت: سریال کلاه پهلوی در بیان بسیاری از موضوعات دوره‌ی خود و طبق نظرسنجی‌ها گویاست توانسته وظایفش را به خوبی انجام دهد.
 
وی ادامه داد: درگیر پروژه‌ی "معمای شاه" هستیم که حدود 60 درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است و بسیاری از سریالهای دیگر چون "فتوا" وارد حوزه پیش تولید می‌شود.
 
"فرجی" اظهار داشت: سریال‌های ویژه و فاخری در دست تهیه و ساخت است که بخشی از آنها در مراحل پیش تولید و برخی از آنها در دست نگارش است که در آینده نه چندان دور کار خود را آغاز می‌کند که "پوریای ولید" از جمله آنها است.
 
در ادامه این نشست "سید تقی سهرابی" مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما ضمن تبریک در خصوص مذاکرات انجام شده در ژنو گفت: سریال "کلاه پهلوی" از دیدگاه مخاطبان بسیار پربیننده بود و توانست صادقانه بخشی از تاریخ را در قالب نمایش و آگاهی بخشی در بخش دراماتیک را به تصویر کشد .
 
وی ادامه داد: این سریال از جمله آثار ی بود که سایت به روزی داشت که از جهت تکریم مخاطب توانست در جایگاه بالاتری قرار گیرد و لحظه به لحظه بتواند پاسخ مخاطبان را بدهد.
 
*حاضربه مناظره با مخالفان "کلاه‌پهلوی" هستم
 
در ادامه این نشست "سید ضیاءالدین دری" نویسنده و کارگردان مجموعه تلویزیون "کلاه ‌پهلوی" گفت: از آنچه انجام داده‌ام پشیمان نیستم، دیگر در عرصه تاریخ معاصر کار نمی‌کنم و صحنه را به دوستانی می‌سپارم که مجانی کار می‌کنند.
 
وی ادامه داد: ما همه سوالات مخالفان را ثبت کردیم ای کاش سازمان بودجه‌ای تامین کند تا همه این سوالات را با پاسخهای مستدل و مصداقی در فیلم بصورت کتابی به بازار عرضه نماید که ما و پرسشگران توامان راه تعامل در بررسی یک سریال را بیاموزیم.
 
"دری" تصریح کرد: مایل نیستم در دفاع از "کلاه پهلوی" حرفی بزنم چرا که توضیحات من مخالفان را متقاعد نمی‌کند به این دلیل که جامعه ای با 75 میلیون جمعیت و به رغم دارای تحصیلات برای ارتباط با هنر از سطح تربیتی یکسان برخوردار نیستند.
 
وی ادامه داد: شاید حدود 20 سال است که ایران دارد نفس می‌کشد، حداقل مثل هندی‌ها باشید که اگرروزی با آمریکا آشتی کردیم فیلم ضد استعماری بسازیم تا نسل آینده یادش نرود، پیروزی امروز ناشی از مقاومت‌ها بوده است.

انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.