سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/فرمانده کل سپاه :

ایثار و شهادت رزمندگان باعث صدور ارزش های انقلاب به فراسوی مرزها شد

فرمانده کل سپاه در یادواره شهید شاخص ملی و 36 هزار دانش آموز شهید در اراک دشمنی استکبار با ملت ایران را یادآور شد و گفت :کشورهای سلطه گر از ابتدای پیروزی انقلاب با طرح ریزی و اجرای انواع توطئه ها قصد ضربه زدن به ملت ایران را داشتند که با حضور پرشور مردم در صحنه ،تمام توطئه های استکبار محکوم به شکست شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، 
سردار سرلشکر جعفری افزود: ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس باعث صدور ارزشهای انقلاب به فراسوی مرزها شد و امروزه بسیاری از آزادگان جهان با الگو پذیری از رشادت و ایثارگری رزمندگان و اتکاء به فرهنگ ظلم ستیز کربلا در برابر زیاده خواهی ها ی استکبار ایستادگی می کنند.
وی، ارتقاء بینش سیاسی و افزایش بصیرت بین مردم را لازمه مقابله با توطئه های پیچیده دشمنان دانست واضافه کرد: تا زمانی که مردم در صحنه و درمسیر ولایت باشند هیچ قدرتی نمی تواند ارزشهای انقلاب را خدشه دار کند.
پیام وزیر آموز و پرورش به این یاد واره هم بوسیله معاون پرورشی و فرهنگی وزیر قرائت شد.
در این پیام آمده است زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا مهمترین عامل تعالی آینده سازان جامعه و داشتن نسلی آگاه عالم و فرهیخته است.
سردار صدیق فرمانده سپاه روح الله هم در این مراسم گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثارگری که از نهضت عاشورا الگو برداری شده در جامعه جاری است تمام توطئه های دشمنان با حضور ملت در صحنه محکوم به شکست است.
در این یاد واره اقشار مختلف مردم ، دانش آموزان ،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،فرمانده کل سپاه،معاون وزیر آموز و پرورش وجمعی از مسئولان حضور داشتند.
در این مراسم از پدر و مادر شهید احمد رضا عباسی شهید شاخص ملی با اهدا لوح تجلیل و از سردیس و سند سجلی این شهید رونمایی شد.
شهید احمد رضا عباسی دانش آموز سال چهارم دبیرستان شهرآستانه از توابع شهرستان شازند است که حضور درجبهه را به ماندن در دبیرستان ترجیح داد و هفتم فروردین سال 1362 در سن 17 سالگی در منطقه پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل شد.
تدوین وصیت نامه با بصیرت بالا و کسب رتبه های علمی در طول تحصیل از جمله ملاک برگزیدن شهید احمد رضا عباسی به عنوان شهید شاخص کشوری است./



برچسب ها: ایثار ، ارزش ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.