سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

صبای قم مدافع العربی قطر را به خدمت گرفت

باشگاه صبای قم در ادامه تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر، هادی شکوری مدافع سابق العربی قطر و تیم های نفت، استقلال و پاس را برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، صبای قم در پانزدهمین روز بازار نقل و انتقالات نیم فصل سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یک مدافع به توافق رسید و وی را برای بازی های دور برگشت و تقویت خط دفاعی خود به خدمت گرفت.

در حالی که تیم‌های مختلف لیگ برتری این روزها با شایع کردن خبرهای مختلف مبنی بر جذب فلان بازیکن مطرح لیگ برتری سر و صدای خاصی به پا کرده‌اند، اما تیم فوتبال صبای قم امروز برای جذب دومین بازیکن مورد نیاز خود اقدام کرد و هادی شکوری را از تیم پدیده مشهد که در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان حضور دارد، به خدمت گرفت.

هادی شکوری فصل گذشته یکی از بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس بود که در دیدار رفت نفت تهران در مقابل صبای قم در ورزشگاه شهید دستگری تهران نیز توانست تک گل برتری تیمش را نیز برابر صبا به ثمر برساند.

شکوری در حالی به عنوان دومین بازیکن جدید در نقل و انتقالات نیم فصل بازی های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با نظر عبدالصمد مرفاوی به تیم صبای قم ملحق شد که در نقش یک مدافع برای نماینده قم انجام وظیفه خواهد کرد.

هادی شکوری متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۱ است و به همراه غلامحسین بادامکی از تیم فوتبال پدیده مشهد در لیگ دسته اول جام آزادگان جدا شده و به صبای قم اضافه شدند تا در دیدار هفته آغازین دور برگشت لیگ برتر روز جمعه هفته جاری مقابل ملوان بندر انزلی نیز بازی کنند.

شکوری با یک متر و 87 سانتیمتر قد به عنوان یک مدافع با تجربه مورد نظر عبدالصمد مرفاوی قرار گرفته است در حالی که این بازیکن پیش از مطرح شدن در تیم های صنایع پارچین قزوین، سایپا، پارس بنفشه و امیدهای پاس تهران بازی کرده است.

این مدافع جدید تیم فوتبال صبای قم از 1383 تا 1386 در تیم پاس تهران بازی کرد و با این تیم طعم قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را نیز چشیده است، ضمن اینکه سابقه بازی در تیم العربی قطر، ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران، شاهین بوشهر و نفت تهران را نیز دارد.

صبای قم با خریدهای جدید خود در نخستین هفته از دور برگشت بازی های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 روز جمعه هفته جاری یعنی هشتم آذر ماه در خارج از خانه میهمان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خواهد بود./

برچسب ها: قم ، صبا ، مدافع ، العربی ، قطر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.